#12 af Torunn (slettet)
Et kvindeligt spørgsmål..
Du læser en tråd i debat > vægttabTorunn (slettet)
re: endnu engang....
Jeg kender ikke noget til spiral, men p-ringen kan anbefales, især hvis man har kraftig menstruation. Hos mig var det til sidst kun pletblødningen der var tilbage og mens. smerter var der absolut ingen af. Jeg har været mere tilfreds med p-ringen end med p-pillerne. Min sult blev knapt så påvirket med ringen, men helt uden effekt var den nu ikke...
Det skal lige siges, at jeg ikke er særlig plaget i forvejen og har aldrig været det.
Tidligere frarådte man spiral til kvinder med kraftig blødning. Jeg ved ikke om det holder mere???
Det skal lige siges, at jeg ikke er særlig plaget i forvejen og har aldrig været det.
Tidligere frarådte man spiral til kvinder med kraftig blødning. Jeg ved ikke om det holder mere???
16 år1. april 2008 kl. 09:29
EyeCandy (slettet)
re: endnu engang....
så forstår jeg bedre hvorfor jeg altid er så forbandet sulten når jeg har menses.... altså hvis forbrændingen stiger. I sidste uge hvor jeg havde det blev køleskabet åbnet MANGE gange og jeg var sulten hele tiden, selv om jeg spiste helt efter DDV principperne og burde være stop mæt.
16 år1. april 2008 kl. 21:52
Justangel (slettet)
re: Et kvindeligt spørgsmål..
Hej
Jeg tager altid på op til mens og det er mega træls, men af en eller anden grund atber jeg det hurtigt igen.
Jeg tager altid på op til mens og det er mega træls, men af en eller anden grund atber jeg det hurtigt igen.
16 år2. april 2008 kl. 21:00
line_kyndi (slettet)
jeg har også taget 1,5 kg på ud af det blå, så håber på at det bare skyldes det...
16 år3. april 2008 kl. 09:28
bruger slettet
Man kan få en hormonspiral. Den fungerer ligesom p-piller, man slipper bare for at huske at tage en pille hver dag. Med hormonspiralen er der ingen fare for at kraftige menstruationer bliver endnu kraftigere, snarere tværtimod.
16 år3. april 2008 kl. 18:11
Min har efterhånden siddet i 7 år og jeg har absolut ingen bivirkninger.
Hvis du har hørt at spiral er bedst til kvinder som har født, kan jeg fortælle at det er en gammel skrøne.