Onsdagsvejning d. 5/2

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Onsdagsvejning d. 5/2
Mayflower: Jeg synes det er et godt råd at du får en tid hos din mors læge (evt får din mor til at bestille tiden) og så tager hende med til konsultationen. Selv mange voksne vil gerne have en anden voksen med til sådanne alvorlige ting fordi så er der to sæt ører som hører og hvis man selv er den i centrum så kan ens hjerne godt løbe lidt løbsk og man fokuserer måske ikke lige på det som bliver sagt.

Maddie: Naturligvis vil vi give dig gode råd. Du skal bare taste ind og når du er klar, så opretter du en ny tråd hvor du skriver et par generelle ting om din diet - om planen/tankerne bag. Så skal der nok være nogen som svarer.
16 år5. marts 2008 kl. 10:52
jeg er hoppet 400 gram længere ned... pyhh det går langsomt. Nu hedder de 83,1 kg så det er kun 100 gram for det mål jeg skal nå den 8/3 trods alt :-)
16 år5. marts 2008 kl. 11:34
Så tror jeg også jeg vil prøve at hoppe med på denne ugentlige vejning..

Jeg har smidt 500 g siden jeg vejede mig sidst og det er ca en uge siden og det er meget godt for jeg har lige haft min mens og er stadig ikke helt af med den..

Så er meget tilfreds..
16 år5. marts 2008 kl. 12:18
Jeg springer lige på en onsdagsvejning.

Jeg har kun tabt 200g den sidste uge. Ifølge mine indtastninger skylder min krop mig derfor næsten 1,5Kg *lol*

Det er dog "den tid på måneden" så jeg venter tålmodigt på at smide en smule væske om et par dag.

En kollega stoppede mig lige på gange idag og spurgte om jeg ikke havde tabt mig helt vildt :-)) Jeg har nu "kun" tabt 10 Kg og troede nok ikke lige at andre kunne se det, men nu ved en af fabrikkens "sladretasker" det, så nu holder de sq nok øje med mig.....
SKØNT at det kan ses ;-)

Veile
16 år5. marts 2008 kl. 12:52
Jeg har tabt ½ kg i denne uge.

I søndags oplevede jeg ellers det som andre også har beskrevet. Min vægt gik 1½ kg ned fra den ene dag til den anden. Desværre holdt det ikke, men bare det at have set den lavere er med til at holde modet oppe.

Kirsten
16 år5. marts 2008 kl. 16:27
Tillykke til jer andre - det er jo flertallet, det er gået godt for i denne uge. Skønt at se :-)

Og jeg melder mig også ind i den glade gruppe - meget glad endda. Jeg er kommet ned på 83,7, hvilket er 1,1 mindre end i sidste uge. Lidt overraskende, da jeg har været til et par fester i weekenden, men sidste uge var så lidt skuffende, så det kan være lidt af forklaringen...

Men ekstra meget glad er jeg fordi det så betyder, at jeg nu har rundet de 10 kg. siden nytår. Det er godt nok lækkert at kunne sige, at man har tabt 10 kg. :-) Og så er jeg mere end halvvejs til det første store mål. Nu fejrer jeg det lige med lidt ekstra god mad i aften, men der bliver holdt underskud alligevel. Jeg kan allerede skimte de 80 ude i horisonten :-D
16 år5. marts 2008 kl. 16:55
hej alle sammen

tillykke med jeres vægttab stort som småt.

jeg vejer 76kg i dag igen. jeg befinder mig faktisk godt der. og har besluttet at holde vægten der. men jeg vil ikke tillade et udsving på vægten mere end 2 kilo,
så 78kg er mit max.

jeg mødte naboen den anden anden. og hun spurgte direkte: har du ikke tabt dig helt vildt? og det lunede.

så ja jeg må hellere holde inden maveskindet begynder at hænge ;O)
flittiglise
16 år5. marts 2008 kl. 21:43
Hej Lise,

Vil du godt blive ved med at melde ind, for jeg er meget interesseret i at høre om, hvordan det går med stabiliseringsprocessen.

Tillykke med dit samlede vægttab, du er for sej!

Venlig hilsen

Maddie
16 år6. marts 2008 kl. 06:48

15/2: 61.4 kg
20/2: 60,0 kg
25/2: 60,3 kg
06/3: 59,2 kg
Er meget tilfreds:)
16 år6. marts 2008 kl. 08:42
TILLYKKE LISE
Vi har en vinder!

Så nåede du i mål! Kanon!

Jeg ser også gerne at du bliver hængende mens du vedligeholder dit vægttab.
16 år6. marts 2008 kl. 08:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });