#2 af Pernille78 (slettet)
Onsdagsvejning d. 5/2
Du læser en tråd i debat > vægttabPernille78 (slettet)
re: Onsdagsvejning d. 5/2
Ups- det er naturligvis blevet marts.
16 år5. marts 2008 kl. 06:21
Futura (slettet)
Du skal lige have et forsinket tillykke med fødselsdagen, Pernille :-)
Og et tillykke med vægttabet trods fødselsdagsudskejelserne - hvis du fortsætter med "den gode hverdagsstil" igen, fortsætter vægttabet vel også :-)
Jeg har tabt 0,5 kg i den forgangne uge - og det er jeg tilfreds med. Hav en god onsdag, alle sammen.
Futura
Og et tillykke med vægttabet trods fødselsdagsudskejelserne - hvis du fortsætter med "den gode hverdagsstil" igen, fortsætter vægttabet vel også :-)
Jeg har tabt 0,5 kg i den forgangne uge - og det er jeg tilfreds med. Hav en god onsdag, alle sammen.
Futura
16 år5. marts 2008 kl. 07:04
fabiola4 (slettet)
-300 g her,, det er jeg fuld ud tilfreds med.
Nu: 62,7
Mål 60
Nu: 62,7
Mål 60
16 år5. marts 2008 kl. 07:17
Gammelmor (slettet)
Tjae, jeg har så ikke tabt noget siden sidste uge - men har haft mens så jeg er faktisk glad for at vægten ikke er højere.
Men jeg har altid underskud på mil jouleindtag men fedtet klistrer til kroppen her, det gør det virkelig.
Så 77 kilo her til morgen. Det går langsomt.....
KH Lene Gammelmor
Men jeg har altid underskud på mil jouleindtag men fedtet klistrer til kroppen her, det gør det virkelig.
Så 77 kilo her til morgen. Det går langsomt.....
KH Lene Gammelmor
16 år5. marts 2008 kl. 07:33
MereteS (slettet)
Tillykke til Pernille. Jeg har tabt mig fra 89 til 88,5kg, skal til diætist næste onsdag, så der skal helst smutte et ½ kg mere, hendes vægt vejer mere end min og hendes mål med mine besøg er at jeg kommer ned i firserne, som hun siger, men jeg holder det mål jeg selv har sat og er tilfreds. God uge til jer alle
Merete
Merete
16 år5. marts 2008 kl. 07:58
iakob
Jeg har taget 300 gram på siden sidste onsdag. Men jeg skrev følgende sidste onsdag:
"Jeg har tabt mig en kilo siden sidste uge, hvilket ikke giver mening da jeg jo har sat mit mål til 1 kilo over 3 uger - og jeg har ikke spist ret meget mindre end hvad der skal til for at nå det mål."
"Nå... man skal jo ikke kikke en given hest i munden, men vil nogen minde mig om det her hvis jeg i de næste to uger ikke taber mig? ;-)"
Det har jeg så nu mindet mig selv om - og selvom det jo er godt at blive mindet om, så ville jeg da gerne have set et vægttab.
Jeg er på 62 kilo, mit mål er 58 og jeg har set 60 på vægten. Det driller mig, gør det!
Det sjove er at jeg har vejet mere de sidste to dage - hvor jeg har været mest aktiv i den forgangne uge. Nå, forhåbentlig indordner vægten sig til næste onsdag.
Jeg er ikke tilfreds med vægten - mere sådan *fnys* nå-agtig. Men jeg er tilfreds med min livsstil og min kur. Og så skal det andet nok komme.
Jeg er i øvrigt offline idag. Ville bare melde mig til onsdagsvejning.
"Jeg har tabt mig en kilo siden sidste uge, hvilket ikke giver mening da jeg jo har sat mit mål til 1 kilo over 3 uger - og jeg har ikke spist ret meget mindre end hvad der skal til for at nå det mål."
"Nå... man skal jo ikke kikke en given hest i munden, men vil nogen minde mig om det her hvis jeg i de næste to uger ikke taber mig? ;-)"
Det har jeg så nu mindet mig selv om - og selvom det jo er godt at blive mindet om, så ville jeg da gerne have set et vægttab.
Jeg er på 62 kilo, mit mål er 58 og jeg har set 60 på vægten. Det driller mig, gør det!
Det sjove er at jeg har vejet mere de sidste to dage - hvor jeg har været mest aktiv i den forgangne uge. Nå, forhåbentlig indordner vægten sig til næste onsdag.
Jeg er ikke tilfreds med vægten - mere sådan *fnys* nå-agtig. Men jeg er tilfreds med min livsstil og min kur. Og så skal det andet nok komme.
Jeg er i øvrigt offline idag. Ville bare melde mig til onsdagsvejning.
16 år5. marts 2008 kl. 08:22
Tofte (slettet)
Rapporterer lige for 2 uger. Var på kursus i sidste uge og stort set uden nogen form for kontakt med omverdenen. Dog har jeg vejet mig hver onsdag.
Onsdag d. 20 meldte jeg at vægten stod på 77,2.
Onsdag d. 27. fik jeg så ikke meldt ind, men vægten stod da på 76,5 - et vægttab på 700 gram.
Og i dag står vægten så på 76,1 - yderligere 400 gram. Så jeg kan ikke være mere tilfreds :-)
/Tofte
Onsdag d. 20 meldte jeg at vægten stod på 77,2.
Onsdag d. 27. fik jeg så ikke meldt ind, men vægten stod da på 76,5 - et vægttab på 700 gram.
Og i dag står vægten så på 76,1 - yderligere 400 gram. Så jeg kan ikke være mere tilfreds :-)
/Tofte
16 år5. marts 2008 kl. 08:42
KarinaHadsten (slettet)
Jeg er vanvittig glad for at kunne melde ind med et godt vægttab denne uge. Sidste uge havde jeg taget 400 g på og havde været inde i en laaaang periode uden vægttab eller med stigning. Nu ser det ud til at vedholdenheden belønnes. Jeg har i denne uge nået en vægt på 84,8, hvilket er 1,5 kilo mindre end sidste uge !!! Det er jeg rigtig glad for. Det betyder at jeg nu bevæger mig lige under min kurve i stedet for som de sidste uger at jeg har flagret et helt kilo over.
Kh Karina
Kh Karina
16 år5. marts 2008 kl. 09:09
Torunn (slettet)
Jeg har tabt mig 700 gram.
Sidste onsdag vejede jeg 69,2 og i dag 68,5. Jeg synes eller at vægten næsten har vist det samme hele ugen, uanset hvor ofte jeg har vejet mig :-)
Jeg er glad og stolt af mig selv. Nu kan jeg snart være i et par af mine aflagte busker fra 2004... Fra inden jeg blev gravid med nr. 3.
Torunn
Sidste onsdag vejede jeg 69,2 og i dag 68,5. Jeg synes eller at vægten næsten har vist det samme hele ugen, uanset hvor ofte jeg har vejet mig :-)
Jeg er glad og stolt af mig selv. Nu kan jeg snart være i et par af mine aflagte busker fra 2004... Fra inden jeg blev gravid med nr. 3.
Torunn
16 år5. marts 2008 kl. 09:34
Jeg vejer nu 66,3 kg og er stadigt ikke nået ned på min "mål-linje", men skidt pyt med det - hvis jeg bare taber mig lidt hver uge er jeg glad.
Hvad med I andre?
Pernille