Så blev jeg 30 år i går

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Så blev jeg 30 år i går
Tillykke med fødselsdagen, jeg venter lige 18 dage med at blive 30 selv.

Jeg cykler selv på arbejde, og hvis du sørger for at pulsen ikke kommer for højt op på vej til arbejde så skulle det ikke være nødvendigt med skiftetøj, og så kan du altid cykle lidt hurtigere hjem.

Det kan kun anbefales at cykle, man har det bedre med sig selv, og man føler sig dum når man tager bilen (Undtagen når det regner når man skal hjem :) ) Tillykke med din cykel, håber for dig, at du snart tager den i brug. Og flot at du er halvvejs.

Tommy
16 år1. marts 2008 kl. 23:49
PS: Jeg har 4 km og det tager 15 minutter, jeg vil dog begynde at cykle omveje til og fra arbejde når der er tid til dette.

Tommy
16 år1. marts 2008 kl. 23:50
Tillykke med det nye tøj.

Det er en dejlig følelse!
16 år3. marts 2008 kl. 10:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });