Så blev jeg 30 år i går

Du læser en tråd i debat > vægttab

Så blev jeg 30 år i går
Jeg havde en rigtig god dag i går og jeg fik en cykel som jeg havde ønsket mig og jeg fik cykelhjelm til mig og om datter og en cykelstol til hende. Så nu er vi klar til foråret.
Nu er jeg spændt på hvor lang tid det tager mig at cykle på arbejde og aflevere ungerne på vejen. Det tager ikke lang tid i bil, men det er jo op ad bakke, så det tager nok NOGET længere tid på cykel.
Vi var ude og spise i går, men jeg har ikke taget SÅ meget på i dag, så jeg er tilfreds. Jeg har besluttet mig til at når jeg når under 65 kg. (så er jeg halvvejs), så vil jeg fejre det på en eller anden måde. Jeg tror jeg vil bestille en ansigtsbehandling til mig selv og måske en omgang massage.
Hvor mange af jer cykler på arbejde? Mon man sveder så meget at man skal have skiftetøj med? Jeg må hellere tage en prøvetur inden jeg cykler på arbejde for alvor.

Pernille
16 år29. februar 2008 kl. 07:04
re: Så blev jeg 30 år i går
Tillykke med fødselsdagen.

Rart at høre, at du har haft en god dag.

God fornøjelse med cyklen
16 år29. februar 2008 kl. 07:18
Tillykke med fødselsdagen og tillykke med den nye cykel - det er kanon når motion kan passes ind i den daglige transport.

Jeg har selv lidt svært ved det fordi jeg bor 25 km fra mit arbejde og også skal nå at aflevere og hente børn. Men til gengæld elsker min datter når jeg kommer på cykel og henter hende, så nogle gange kører jeg hjem med bilen og tager cyklen op og henter hende. Det vil jeg gøre noget mere når vejret bliver bedre.

Ang. sved, så kunne jeg godt forestille mig at det kunne være nødvendigt. Især når du siger at det er op ad bakke. :-)

Kh Karina
16 år29. februar 2008 kl. 07:43
tillykke med det runde tal.
Hvor langt skal du cykle? jeg arbejder heldigvis i gå afstand, så jeg når ikke at svede, når jeg tager cyklen.
16 år29. februar 2008 kl. 08:22
hej pernille78

hjertelig tillykke med de 30år

dejligt at høre du havde en god dag. ;O)

skønt med en ny cykkel, så kan du rigtig gå foråret i møde.

lise
16 år29. februar 2008 kl. 10:26
Tillykke med de 30 år!

Angående cykel - så kommer det jo også an på hvor meget du træder igennem. Jeg plejede sidste år at vente med bad til jeg kom på arbejde.
16 år29. februar 2008 kl. 10:50
Tillykke med fødselsdagen.

ja jeg cykler på arbejde, men det tager ikke mere end 5 min hihi, så der bliver jeg ikke svedt.
16 år29. februar 2008 kl. 12:54
Jeg prøvede at cykle et halvt år frem og tilbage på arbejde. Jeg havde 11 km. Arbejder i en Bank. Om morgenen tog jeg det meget langsomt, og det kunne godt lade sig gøre ikke at komme til at svede for meget, hvis man tænkte over ikke at have for meget tøj på, havde tit en trøje i tasken som var for varm at cykle med. På hjemturen kørte jeg en del stærkere, men så ville jeg også gerne have et bad. Cyklede fra september og et ½ år frem, og så blev jeg gravid og havde ikke overskud til det mere.

Hilsen Kaso
16 år29. februar 2008 kl. 14:24
Tusind tak for alle fødselsdags-hilsnerne! Ej, hvor det varmer.

Med hensyn til cyklingen, så må jeg hellere prøve at tage et par prøveture, så jeg ved hvor meget jeg kommer til at svede. Jeg kan ikke tage bad på arbejdet, men man kan jo altid have en skifte-bluse med.

I dag var jeg for første gang i 100 år ude at købe tøj. Jeg skal til bryllup i næste weekend og min svigerinde var med mig ude for at finde noget fint. Jeg fandt bare det bedste sæt, meget mere feminint end noget jeg nogensinde før har haft. Og jeg købte tilbehør; bælte, halskæde, taske og højhælede sko og makeup, der matcher. Jeg bliver bare så lækker! Normalt har jeg aldrig makeup på og jeg går altid klædt i tykke trøjer og cowboybukser, så det bliver virkelig end forandring. Og det aller-bedste - det meste af tøjet var størrelse MEDIUM og ekspedienten sagde at jeg skulle gå noget mere med bælte for at fremhæve min TALJE!! Jeg var så glad for at jeg lige har fået smidt de par kilo, så jeg igen har lidt talje.

Tusind tak alle I søde kvinder! Det har virkelig været skønt med jeres kommentarer, gode råd og opbakning de sidste par måneder. Jeg har jo stadigt 7 kg tilbage for at nå mit mål, men i dag følte jeg mig virkelig lækker.

Pernille
16 år29. februar 2008 kl. 22:36
Pernille : TIllykke med den nye figur og det nye tøj - det er da bare herligt for dig. Jeg glæder mig til lige at smide 5 kilo mere, så bliver det endnu sjovere at kigge tøj. Indtil videre har jeg da prøvet den der med at stå med en str 44 og tænke - nej det er godt nok for stort. Det er fedt. Og det bliver jo kun federe jo flere kilo der ryger.

Sådan nogle oplevelser man skal huske på når man er ude i en kur-krise.

Godt gået.

Kh karina
16 år1. marts 2008 kl. 10:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });