Fredes slanketråd

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Fredes slanketråd
Min mand satte iøvrigt en skål lakrids og vingummi på bordet igår til min veninden. hun ville ikke have nogen og jeg rørte dem heller ikk.. så skålen med tømt af min mand og bonussøn..
16 år29. februar 2008 kl. 09:12
Hej Frede.....hvis manden tømte skålen, så har du da en fordel allerede nu.
Måske er det sådan du skal vinde væddemålet....forkæle ham indtil du er i mål ;O)

Arj spøg tilside......held og lykke med det!

Jeg har et spørgsmål....kan se at du er ved at uddanne dig til slankekonsulent. Kan du ikke fortælle lidt om det....er det en privat udd....hvor kan man tage den....hvor lang tid?...osv osv
16 år29. februar 2008 kl. 09:35
Du kan læse om uddannelse her : atwork.dk
Jeg fandt faktisk linket herinde.. Det er meget interessant :-)
16 år29. februar 2008 kl. 09:46
Takker.....jeg kigger med det samme ;O)
16 år29. februar 2008 kl. 10:00
Det kan være en hjælp, når man skal ud og spise, hvis man på forhånd kan se menuen - så kan man nemlig bestemme sig på forhånd.

Eller hvis du kender stedet, så er det jo også muligt.

Eller du kan bestemme generelle retningslinier, f.eks. Ingen fritter, kylling eller fisk. evt halvt portion kød og dobbelt portion grøntsager (det må man gerne bede om), sovs på siden (i en lille skål), ingen smør/pesto på brødet, bestem dig også for at det er ok at levne og tænk over hvordan du vil stoppe med at spise / mærke efter om du stadig er sulten.

Tænk besøget igennem - forestil dig selv i de situationer hvor du skal gøre ting anderledes end du plejer.

Og nyd så maden !
16 år29. februar 2008 kl. 10:55
Jeg spiser af princip aldrig pommes frites eller friture indbagte ting når jeg er ude.. Laver kun pommes selv eller vælger dem med max 5 gr. fedt pr. 100 gr. og ovnbager. Jeg fravælger altid kartofler og beder om kun kød og grøntsager. Det er en gourmet restaurant så retterne er små og skal nydes :-)
16 år29. februar 2008 kl. 11:19
motion idag: 20 min. gang med barnevognen. Havde Frederik med så ville ikk gå for længe da han så ville blive for kold om næsen. Normalt sover han når jeg går men det kom ikk til at passe idag..
16 år29. februar 2008 kl. 12:36
Motion idag: 30 min. rask gang i blæsten.
Er begyndt at huske på mine mellemmåltider da jeg førhen var slem til at springe dem over. Især om formiddagen.
16 år1. marts 2008 kl. 21:19
Jeg er rigtig stolt af mig selv her til aften..

Vi har spillet Canasta med mine forældre og der plejer vi altid at spise en masse til kaffen og kværne en masse slik...

Men jeg tog kun en enkelt af mine egne gode grovboller med havregryn og groft rugmel i... lidt skrabet smør på og 1 banan og da slikskålen kom på bordet tog jeg én enkelt lakrids og én enkelt vingummi... og jeg har spist 4 saltstænger kun...så jeg har rigtig god samvittighed nu
16 år3. marts 2008 kl. 00:15
Det er bare fedt - når man kan sige nej til kager og slik og så ikke få det helt dårligt af selvmedlidenhed bagefter.

Godt gået!
16 år3. marts 2008 kl. 09:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });