Fredes slanketråd
Du læser en tråd i debat > vægttabSpacy
re: Fredes slanketråd
Hej Frede!
Held og lykke med det, du har i hvert fald lagt dygtigt ud ;-)
Må man spørge om hvad I har væddet?
Husk nu, at I stadig støtter hinanden, selvom det er en "konkurrence".
Jeg glæder mig til at følge med i processen :-)
Kh Spacy.
Held og lykke med det, du har i hvert fald lagt dygtigt ud ;-)
Må man spørge om hvad I har væddet?
Husk nu, at I stadig støtter hinanden, selvom det er en "konkurrence".
Jeg glæder mig til at følge med i processen :-)
Kh Spacy.
16 år27. februar 2008 kl. 12:18
Frede123 (slettet)
Vi har væddet lidt ekstra lommepenge fra vores fælleskonto :-)) - min mand har en dyr hobby :-)
16 år27. februar 2008 kl. 12:24
Spacy
OK!
Jeg tror du vinder ;-)
Jeg tror du vinder ;-)
16 år27. februar 2008 kl. 12:27
fabiola4 (slettet)
det bliver spændende...held og lykke..
16 år27. februar 2008 kl. 17:13
Kirsten P (slettet)
Held og lykke. Jeg krydser fingre for dig.
Kirsten
Kirsten
16 år27. februar 2008 kl. 18:31
iakob
Frisk initiativ! Lyder som sjov. Jeg vil dog godt lige minde dig om at hvis du har en 7 måneder gammel baby som stadig tager fra din nattesøvn så er du ret handicappet. Hvis du har brug for en lur midt på dagen, så tag den i stedet for at dyrke motion - du har brug for åndsnærvær og overskud for at kunne være mor. Jeg blev mor som 35-årig og jeg kunne skisme godt mærke at jeg ikke var 25 år mere.
Jeg aner ikke hvordan din mand og dig har fordelt hjemmeopgaverne, nattevågneriet og amningen/madningen - så jeg ved reelt ikke hvad jeg taler om bortset fra at jeg kan huske at jeg selv da mine børn var 7 mdr gamle havde brug for en middagslur. Og så få man i øvrigt større sukkertrang af for lidt søvn hvilket er kontraproduktiv for en kur ;-)
Ok.. når den løftede pegefinger er kommet ned igen, så vil jeg sige: Held og lykke. Giv ham baghjul!
Hvis du har spørgsmål eller brug for mere specifik moralsk opbakning, så skriv endelig igen.
Jeg aner ikke hvordan din mand og dig har fordelt hjemmeopgaverne, nattevågneriet og amningen/madningen - så jeg ved reelt ikke hvad jeg taler om bortset fra at jeg kan huske at jeg selv da mine børn var 7 mdr gamle havde brug for en middagslur. Og så få man i øvrigt større sukkertrang af for lidt søvn hvilket er kontraproduktiv for en kur ;-)
Ok.. når den løftede pegefinger er kommet ned igen, så vil jeg sige: Held og lykke. Giv ham baghjul!
Hvis du har spørgsmål eller brug for mere specifik moralsk opbakning, så skriv endelig igen.
16 år27. februar 2008 kl. 21:25
Frede123 (slettet)
Min søn har siden han var 4 mdr. sovet ca. 11-12 timer hver nat. Min mand går sent i seng så vi har den ordning at han tager flasker om natten indtil kl. 3 og jeg står så op med ham om morgenen mellem 4-6 - efterhånden heldigvis mest kl. 6. Jeg plejer nogengange at sove sammen med min søn om formiddagen men hvis jeg er kommet i seng i ordentlig tid har jeg ikke behov for det og kan sagtens stå op kl. 6. Jeg får faktisk mere energi af at komme ind og dyrke motion og de dage jeg ikk er i centret går jeg en god tur med barnevognen på 30 min. Men tak for din omsorg og velmente gode råd. Jeg er i øvrigt 39 år gammel :-)
16 år27. februar 2008 kl. 21:56
iakob
Jeg så godt i din profil at du er 39 år. Jeg var selv næsten 34 ved den første og 37 ved den næste, så derfor tillod jeg mig altså at antage at du havde brug for din nattesøvn. Eller for en middagslur. For det havde jeg godt nok.
Det lyder godt nok dejligt at han sådan sover.
Så er det jo bare med at klø på. Du skal nok vinde.
Hvad vil du bruge pengene på, når du har vundet? ;-)
Det lyder godt nok dejligt at han sådan sover.
Så er det jo bare med at klø på. Du skal nok vinde.
Hvad vil du bruge pengene på, når du har vundet? ;-)
16 år27. februar 2008 kl. 22:46
Frede123 (slettet)
hmm.. min vægt går ikk meget nedad.. har ikk spist slik eller drukket vin hele ugen.. fik ikk motioneret igår da jeg havde veninde på besøg og hun har fået ny ankel og kan ikke gå tur med mig.. Idag skal jeg på restaurant og have god mad og vin..hmm.. må nøjes med havregryn og gulerødder indtil da.. vi skal spise allerede kl. 16 på Gusto Guisto i Roskilde og så ind og se olsen banden musical bagefter.. det blir godt :-)
16 år29. februar 2008 kl. 09:09
Jeg startede motiviationen med her til morgen at køre ind og træne i 2 timer - først body pump og dernæst mave baller lår i stedet for at lægge min 7 mdr. gamle søn til at sove og jeg selv sov 2 timer også. Så nu har jeg rigtig god samvittighed. Jeg vil bruge denne tråd til at notere hvordan det går og også notere hvor meget motion jeg får dyrket.
Kryds fingre for at jeg vinder væddemålet. Min mand har en meget sød tand og har ryggrad som en regnorm men mænd taber sig jo ofte lettere end kvinder.. så det blir spændende.