#22 af fabiola4 (slettet)
kernesund familie
Du læser en tråd i debat > vægttabfabiola4 (slettet)
re: kernesund familie
jeg har bare tastet den ind som egen vare, jeg bruger aldrig mælk i somootisen, og syntes ikke at man kan smage rismælken....min den bette pige kan godt lidte det, den store gider ikke....så hun får bare lidt når hun spørger...
16 år4. marts 2008 kl. 08:15
Maddie (slettet)
Så har jeg prøvet rismælken i smoothies. Det var fint. Mine piger sagde, at det smagte godt. Jeg havde fået de bestilte varer, så der var både økologisk vanilliepulver og hørfrøolie i. Jeg putter også proteinpulver og guarmin i mine egne,....bruger du også det til børnene?
Vi havde købt flere forskellige poser med frossen frugt. Friske blåbær (aldrig mere, siger min søn, men så må han undvære:-) friske jordbær, citronskal og appelsiner. Det er dejligt, og jeg føler mig frisk.
Jeg kan bare ikke forstå, at der ikke ryger nogle kilo!
Vi havde købt flere forskellige poser med frossen frugt. Friske blåbær (aldrig mere, siger min søn, men så må han undvære:-) friske jordbær, citronskal og appelsiner. Det er dejligt, og jeg føler mig frisk.
Jeg kan bare ikke forstå, at der ikke ryger nogle kilo!
16 år5. marts 2008 kl. 09:52
fabiola4 (slettet)
nej det med kg.. ved jeg ikke hvorfor....
Ja jeg putter det hele i ,, tøserne er kun 1 og 4 år,, og drikker ikke så meget af det,, de vil hellere have havergryn...
ja jeg køber frosne jordbær og hindbær,,, ikke friske jordbær endnu,,,for de er jo ikke fremstilt på den rigtig måde....
Jeg har jo også bogen "køkkenrevulation på høje hæle" den er også god, i går lavede jeg hjemmelavet ketchup.- har i dag til morgenmad fået kaffe-banan smooties, og i går fik jeg en hindbær smooties derfra,, den ville ungerne gerne smage,,,den var jo lyserød og smagte rigtig god...som yoghurt.
Ja jeg putter det hele i ,, tøserne er kun 1 og 4 år,, og drikker ikke så meget af det,, de vil hellere have havergryn...
ja jeg køber frosne jordbær og hindbær,,, ikke friske jordbær endnu,,,for de er jo ikke fremstilt på den rigtig måde....
Jeg har jo også bogen "køkkenrevulation på høje hæle" den er også god, i går lavede jeg hjemmelavet ketchup.- har i dag til morgenmad fået kaffe-banan smooties, og i går fik jeg en hindbær smooties derfra,, den ville ungerne gerne smage,,,den var jo lyserød og smagte rigtig god...som yoghurt.
16 år6. marts 2008 kl. 08:38
Frk Munk (slettet)
Altså så sender du bare blåbærene denne vej - elsker den simpelthen ... Jeg er i fuld sving med at læse bogen - jeg har dog de kritiske læsebriller på da jeg har et par veninder der har opdraget deres børn efter økologiske principper og der er ikke andet end problemer(sygdom) med deres børn nu - selvfølgelig er det jo ikke til at vide om de ville have fået dem alligevel men desværre har de alle fået det bedre efter at være gået over til "den gamle" kost. Øhh hvorfor jeg siger dette ved jeg ikke men måske bare en opfordring til alle om at være fornuftige...
Nå men så ville jeg høre - jeg har logind til sundhedsrevolutionen.dk - er der andre der har det OG har køkkenrevolution på høje hæle for overvejede at jeg skulle købe den så det var lidt nemmere tilgængeligt end at have computeren med i køkkenet...
Ha en dejlig dag - jeg må ind at læse...
Nå men så ville jeg høre - jeg har logind til sundhedsrevolutionen.dk - er der andre der har det OG har køkkenrevolution på høje hæle for overvejede at jeg skulle købe den så det var lidt nemmere tilgængeligt end at have computeren med i køkkenet...
Ha en dejlig dag - jeg må ind at læse...
16 år6. marts 2008 kl. 09:07
iakob
Kaffe-banan smoothie?
Uh.. fabiola - hvis du gad skrive opskriften på den fordi den lyder godt nok spændende.
Kan I i iøvrigt fortælle lidt om indholdet af "Køkkenrevolution På Høje Hæle?". Er det mest en kogebog eller er det mere en tekstbog om hvordan man skal .. hvad det nu er man skal?
Uh.. fabiola - hvis du gad skrive opskriften på den fordi den lyder godt nok spændende.
Kan I i iøvrigt fortælle lidt om indholdet af "Køkkenrevolution På Høje Hæle?". Er det mest en kogebog eller er det mere en tekstbog om hvordan man skal .. hvad det nu er man skal?
16 år6. marts 2008 kl. 12:34
veile
Mht. guarmin til børn, mener jeg at have læst at guarmin er en kraftig koffeinkilde. Det er da vist kun til voksne?.......
16 år6. marts 2008 kl. 13:32
fabiola4 (slettet)
vedr. guarmin så er det i så små dosis at mine børn får det og de får det langt fra hver dag,, kun når de vil smage mit..
Jep jeg synte at køkkenrre......på... høø...osv
er en dejlig bog, eks havde vi noget træls oksekød i fryseren der skal have rigtig langt til,, men så kunne vi komme det i en romerkopf,, og det passede sig selv og smagte dejligt,,,jo det er en kogebog, men morgenmad eks. aftensmad mv...den er super...syntes jeg,, nej jeg har ikke login til deres hjemmeside,, skal man ikke betale for det??
Jo skal nok skrive opskriften,, når jeg kommer hjem,, og sidder stille...har mega travlt...dejligt,,,,har lge pakket grejet samme,,, og så skal vi ha hentet en bil og pakket tingene til i morgen.....super dejligt at det køre på skinner....
Jep jeg synte at køkkenrre......på... høø...osv
er en dejlig bog, eks havde vi noget træls oksekød i fryseren der skal have rigtig langt til,, men så kunne vi komme det i en romerkopf,, og det passede sig selv og smagte dejligt,,,jo det er en kogebog, men morgenmad eks. aftensmad mv...den er super...syntes jeg,, nej jeg har ikke login til deres hjemmeside,, skal man ikke betale for det??
Jo skal nok skrive opskriften,, når jeg kommer hjem,, og sidder stille...har mega travlt...dejligt,,,,har lge pakket grejet samme,,, og så skal vi ha hentet en bil og pakket tingene til i morgen.....super dejligt at det køre på skinner....
16 år6. marts 2008 kl. 17:16
Maddie (slettet)
så vidt jeg ved, består guarmin af fibre fra den indiske Guarbønne.Hvis der er koffein i, så vil jeg altså hellere ha' min normale kaffe.
Jeg sad og tastede ind og kunne ikke forstå, at jeg ikke havde spist flere kcal...indtil jeg kom i tanker om et ikke helt lille stykke mørk chokolade. Det skal jeg vist til at gemme til festlige lejligheder.
Ellers synes jeg, at det er dejligt med lidt mere frugt. Mine børn vil også gerne lige have et glas "blandet frugt". De får kun frugt, somme tider mælk. Jeg ta'r pulver og olie, selv om det smager lidt bedre uden.
Jeg sad og tastede ind og kunne ikke forstå, at jeg ikke havde spist flere kcal...indtil jeg kom i tanker om et ikke helt lille stykke mørk chokolade. Det skal jeg vist til at gemme til festlige lejligheder.
Ellers synes jeg, at det er dejligt med lidt mere frugt. Mine børn vil også gerne lige have et glas "blandet frugt". De får kun frugt, somme tider mælk. Jeg ta'r pulver og olie, selv om det smager lidt bedre uden.
16 år6. marts 2008 kl. 22:12
Frk Munk (slettet)
Jo jeg har købt adgang til sundhedsrevoltution.dk til 1 år men der er ikke SÅ mange opskrifter igen men det er gode opskrifter der er der. Jeg må ned og kigge på bogen i en boghandel inden jeg køber den - specielt hvis den er så god...Uh håber der kommer penge tilbage i skat med alle de investeringer :-D
God weekend
God weekend
16 år7. marts 2008 kl. 07:44
Jeg skriver ikke mad op herinde i øjeblikket, men hvis jeg gjorde, ville jeg bare taste det ind som skummetmælk, selv om der er 14 kal til forskel. Du kan dog, hvis du vil være meget nøjagtig, taste mælken ind selv.
Jeg har endnu ikke smagt mælken, mine piger siger "adr" og vi deler smoothies, så det er skummetmælk endnu...men kun til de kigger væk en dag. De er morsomme: Hvordan tror du, at man malker ris, mor?
Venlig hilsen
Maddie