Lavtaljede bukser ;-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Lavtaljede bukser ;-)
Jamen jeg taber mig heller ikke på målebåndet, men på bukserne istedet.
På de første ca. 6 -7 kg smed jeg en del cm, men det er ved at være længe siden der er sket noget på den front.
Mine bukser er til gengæld blevet skiftet ud fra Bilkabukser st. 44-46 til de gamle Lee st. 36. og de er endda lidt for store. Jeg skal på loftet og se hvad jeg mere har gemt :-).

Men det er da mærkeligt at målebåndet ikke vil vise mindre cm, når vi rent faktisk taber os på bukserne.
16 år14. februar 2008 kl. 01:45
Rundt om maven siger mit centimetermål nu godt nok, at der forsvinder noget. Men det er nu alligevel først i dag, at det er gået op for mig, hvor meget.

Jeg har gået hele dagen og blevet ved med at skulle stoppe skjorten ned i bukserne, fordi de sad for løst. Så nu har jeg været inde i skabet og finde et par gamle bukser, der er et nummer mindre. Det hjalp :-) Og de sidder ikke engang stramt.

Centimetermål er svære, men bukserne, dem stoler jeg på ;)
16 år14. februar 2008 kl. 14:44
Hmm... 5 cm om tajlen er bedre end ingen!

Jeg har nu tabt mig 12 kg - alle cm. er det samme som fra start. Har ikke rigtig motioneret specielt, så det er hvertfald intet med muskler at gøre!
Bruger aaalt det samme tøj som tidligere og det sidder ligeså stramt som altid. Såe, -12 kg og samme cm. - KEDELIGT! Vil sørme hellere tabe cm og så færre kg.. Øv øv øv øv..
16 år16. februar 2008 kl. 13:53
Ja det lyder godt nok meget mærkeligt, tror du ikke at din vægt snyder dig?
Hvis den siger minus 12 kg så er det da umuligt at dit tøj stadig strammer!
16 år17. februar 2008 kl. 02:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });