#12 af bruger slettet
Har ikke været meget hjemme... :(
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Har ikke været meget hjemme... :(
Hvilke omstændigheder Iakob? - at det svinger SÅ meget med mig?!?!?!
:)
:)
16 år5. februar 2008 kl. 19:48
iakob
At du kan holde en kur mens du fiser og farer rundt over det hele. På restaurant og på besøg hos venner. De omstændigheder ;-)
16 år5. februar 2008 kl. 21:21
slank2008 (slettet)
Næste gang kan det være de andre selv tager noget sundt med når det forsvandt så nemt. Det er dejligt det var populært men ikke så nemt for dig når du så manglede det.
Jeg vil anbefale at købe chokoladen i små portionspakker. Ja det koster lidt mere men psykologisk virker det bedre at kunne spise hele det stykke du åbner. Og det frister måske mindre når der ikke er en åben pakke. Jeg kommer den slags et sted hen hvor det er svært at komme til det. Så skal jeg virkelig ville have det før jeg gider besværet.
Jeg vil anbefale at købe chokoladen i små portionspakker. Ja det koster lidt mere men psykologisk virker det bedre at kunne spise hele det stykke du åbner. Og det frister måske mindre når der ikke er en åben pakke. Jeg kommer den slags et sted hen hvor det er svært at komme til det. Så skal jeg virkelig ville have det før jeg gider besværet.
16 år5. februar 2008 kl. 21:25
Held og lykke med næste gang - jeg synes det er fantastisk stærkt at du overhovedet kan holde en diet under de omstændigheder.