svar på hvordan jeg taber mig?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: svar på hvordan jeg taber mig?
tak for svaret :) ja du har nok ret i at den gør hvad den kan. måske burde jeg bare indfinde mig med hvordan jeg ser ud, det er bare svært, når man har en anden ide om det :)
har faktisk undersøgt noget som fedtsugning men det er jeg desværre ikke berettiget til. de må ikke udfører det på mig. desværre..
16 år23. januar 2008 kl. 22:51
Berettiget? På det offentliges regning? (det tror jeg heller ikke) eller fordi du af en eller anden grund ikke kan tåle det?

Der findes jo også andre fænomener, som målrettet kan reducere centimetre. En tur rundt på nettet vil sikkert give resultat. Lipolyse fx. Men det koster naturligvis alt sammen penge. Jeg kan bare ikke se andre løsninger for dig, medmindre du vil blive anorektiker, og så ufornuftig er trods alt de færreste ;-)
16 år24. januar 2008 kl. 08:33
Jeg synes du skal lytte alvorligt til, hvad Muumin fortæller dig. Du er kun 18 år, og for mig lyder det som om du er i farezonen for anorexi. Det kan du dø af! Var du min datter ville jeg være alvorlig bekymret for dine tanker om at du er for fed. 52,5 kg. når man er 166 høj er en drømmevægt, du er superslank. Er det mavefedt, så lav nogle mavebøjninger, og opbyg din indre "mavestammen" så får du også en flot holdning, men spis noget mad og nyd det. Pøj pøj til dig.
16 år24. januar 2008 kl. 09:20
dorthebh: ja der er lidt for meget mave. jeg prøver også jævn tit at lave mavebøjninger 150-300, men det ike fordi det er så effektivt.. hvertfald ikke nok. og så slasker mine ben en del.. jeg både cykler og løber så det burde jo kunne stramme lidt op :)

mumin: jeg er ikke "tyk" nok til at nogen overhovedet vil suge på mig.. men jeg starter så også i behandling i næste ude for en spiseforstyrrelse (ja så ufornuftige er jeg åbenbart::) ), så det vil blive svært at tab cm uden det ses på vægten..
16 år24. januar 2008 kl. 17:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });