Ud og ose-dag

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ud og ose-dag
Testen sagde at min normalvægt er 54,5 kg.

Dvs at jeg "kun" mangler knap 26 kg. PU HA DA DA.......

Men ved denne tid næste år så......
16 år10. januar 2008 kl. 23:56
Klart at den kun er vejledende. Men jeg kan jo se på min krop at der stadig er lidt overflødig fedt - altså ud over de kurver som kvinder bør have. Især er der en rest-delle på maven, men også stadig lidt på lårene.

Så derfor bruger jeg mit idealvægt som mål - for det er jo godt at have et slutmål at stile imod. Jeg kan nemlig ikke så godt med bløde mål som jeg ikke med bestemthed kan sige at jeg har nået.

At sætte sit første store mål til normal BMI er faktisk ret godt. Der kan man jo sagtens med god samvittighed slutte sin kur hvis man ikke er motiveret for mere. Jeg havde det sådan at jeg hverken kunne eller ville se forbi det mål til det næste før jeg kun var nogle få kilo fra. Ligesom når man går til eksamen om foråret - så kan man heller ikke bekymre sig om andre fag end den man lige netop læser den uge. Jeg kan i hvert tilfælde ikke.
16 år11. januar 2008 kl. 10:49
Hold da op den siger jeg skal tabe 33 kg...

Jeg bliver helt forpustet.
16 år21. januar 2008 kl. 11:12
Jubel was: Ud og ose-dag
Mere tøjkøb...

Jeg blev bare så glad idag - og må dele det med jer.

Jeg var nede i byen idag helt alene med en lille times tid der skulle slåes ihjel før manden og ungerne skulle hentes. Den valgte jeg at bruge i tøjbutikker - og jeg købte så bluser.

I stedet for at gå efter de der sweat shirts som dækker mavedellen og som jeg altid køber, så købte jeg en tunica og en bluse, som viser en slatten mavepølse med mindre jeg da ligefrem trækker maven ind.

I STØRRELSE MEDIUM!!!

:-D

HAHA

YEAH, SÅ ER JEG PÅ -2 TØJ STØRRELSER - 3 hvis man tæller højgravid-tid med.

Min mand sagde at hvis jeg viser mig i tunicaen på arbejde, så vil folk glo. Det vil de sikkert for det er total tøjstilsændring. Men jeg skal vist lige oparbejde lidt mod før jeg tager den på til arbejde - først skal den vises frem for familien.

Der er desværre ikke nogen fødselsdage eller andre festdage lige nu hvor jeg rigtig kan vise den frem (har lige været til navngivningsfest hos min søster og vise mine nye Lewis frem, da fik jeg mange kommentarer og ligefrem nogle komplimenter som ikke er det min familie rutter mest med).

Men blusen, den tager jeg sikkert på en dag i nær fremtid hvor der ikke er så hundekoldt at jeg vil få lang lys på hele dagen :-)

Men hold da op hvor det er dejligt.
16 år24. januar 2008 kl. 19:54
re: Jubel was: Ud og ose-dag
Jamen tillykke med de nye indkøb. Jeg glæææder mig da til at se dig i tunika på arbejde. For ja det ville være lidt af et stil skift. ;-) Sådan lidt mere Karina-agtigt. hihi.

Kh Karina
16 år24. januar 2008 kl. 21:31
re: Jubel was: Ud og ose-dag
Ha! Den kommer jeg i på dagen for konventionel/ukonventionel. Hvad det så end er, så er det i hvert tilfælde anderledes for mig :-)
16 år25. januar 2008 kl. 20:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });