Ud og ose-dag

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ud og ose-dag
Jeg skal ud og ose med min søster, der er på barsel og som er normalvægtig, og med hendes 6 måneder gamle pige (der heldigvis ikke er min så jeg kan koncentrere mig om at ose idag :-).

Min søster skal vise mig nogle gode tøjbutikker for nu vover jeg det ene øje og prøver at finde en butik der har stangtøj til folk i min årgang.

Jeg er meget spændt på hvilke tøjstørrelser jeg kommer hjem med! Men jeg skal komme hjem med noget for igår smed jeg alle mine gamle cowboybukser ud.

Ih.. hvor jeg glæder mig til denne tur!
16 år8. januar 2008 kl. 08:06
re: Ud og ose-dag
Rigtig god tur - jeg glæder mig til at se dig i det nye tøj i morgen :-)
16 år8. januar 2008 kl. 08:18
Nå ja og nu vil jeg så gå ned til spinningcyklerne - helt alene ! :-(
16 år8. januar 2008 kl. 08:19
forstår godt du glæder dig, men med din størrelse må det være let at finde noget smart, - BARE DET VAR MIG - der kunne gå ind i en "almindelig" tøjbutik, men det er det måske til næste år. Rigtig god tur. Merete
16 år8. januar 2008 kl. 08:35
Uhh spændende - husk at de dyrere mærker ofte har tøj som sidder bedre på kvindelige former ;-)
Jeg sværger selv til Karen Millen, men da jeg ikke har råd til det fra butikken køber jeg det second-hand på trendsales.dk
16 år8. januar 2008 kl. 09:17
hej iakob

rigtig god jagt ;O)

det glæder jeg mig til at høre mere om.

knus lise
16 år8. januar 2008 kl. 10:39
altså alt den snakken om tøj gjorde så jeg simpelthen ikke kunne lade være at købe lidt tøj på udsalg idag, men ærlig talt til den pris går det nok også, 450 kr for to par bukser og to bluser, vildt ikke??

håber det bliver en god osetur:)
16 år8. januar 2008 kl. 15:00
Ejjjj.... Hvor lækkert! :D Det bliver SÅ god en dag for dig, det ved jeg! :)
Glæder mig til at høre hvordan din dag har været, og hvad du fik med hjem! ;)

- hvor mange størrelser er du gået ned???
16 år8. januar 2008 kl. 19:45
Så kan jeg fortælle om turen. Tak for jeres interesse!!!

Den blev nu ikke helt som jeg havde forestillet mig - en baby tager lang tid uanset om man er moderen eller ej - altså hvis man skal vente på moderen. Jeg slap også min søster løs i Salling og så tog jeg babyen - hvor *er* hun sød - barnet altså ;-)

Nå, men bortset fra et bælte som jeg ikke kunne finde nogen af så fik jeg det absolut nødvendige til mig selv (og også en del tøj til min ældste søn - sådan er det at være mor: når man er på udsalg så bruger man mindst lige så lang tid i børnetøjsafdelingen som i dameafdelingen).

Jeg fik et par medium fitness bukser. MEDIUM!!! En large fitness bluse (den var ret tætsidende så jeg købte ikke medium udgaven. Men længere nede af gå-gaden var den sat 40% ned og der var den large og det kunne jeg ikke står for). Faktisk kunne jeg godt passe en medium, men det så ikke så pænt ud fordi jeg stadig har en delle på maven.

Jeg ledte længe efter et par bukser. Jeg fandt et par som sad forholdvis godt i Soho, men de var ikke sat ned og så tænkte jeg "skideværemeddet" og gik op i Lewis-butikken og fik mig et par Lewis 501 til 700 kroner (samme model som dem jeg lige har smidt ud og som var mindst 15 år gamle) i størrelse 30/30!!!! Sidste gang jeg checkede derinde havde de slet ikke bukser i min størrelse og nu var jeg langt inde i størrelses-tabellen!! Og de sad faktisk godt.

Jeg var også i et anfald af overmod i Esprit, men tøjet derinde var for stramtsidende/ungdommelig til mig. Jeg synes måske ikke det er så fedt at brysterne tydeligvis hænger under brystlommerne på en skjorte også selvom JEG KUNNE PASSE DEN i størrelse L i ESPRIT!!!

Så... jeg er gået fra en størrelse 44 til en størrelse 40. Det var bare en total succesoplevelse.

Men det aller-aller bedste var at jeg var glad. Før min kur, så kunne jeg blive så frygtelig ked af det når jeg skulle prøve tøj. Men igår var det en ren fornøjelse... en rigtig god oplevelse. Jeg fandt noget tøj jeg ikke kunne passe og jeg fandt noget som jeg kunne passe - men hvor er udvalget dog blevet stort for mig!!

Ikke længere at være ked af det når jeg skal købe tøj, det var et af mine punkter på mit motivationskort sa jeg startede.

Kan I mærke jeg er helt høj på turen endnu?

PS. Hvor meget vejer mcdonalds Cæsar salat? Jeg spiste een igår og har fundet energifordelingen på deres hjemmeside, men vægten står der ikke noget om.

PPS: Nu jeg kender min størrelse noget bedre så tror jeg skisme jeg skal på nettet for at se efter tøj.
16 år9. januar 2008 kl. 09:52
iakob: hvor er det skønt du havde sådan en god dag og fandt noget dejligt (og endda mindre) tøj!
16 år9. januar 2008 kl. 09:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });