#12 af bruger slettet
Ud og ose-dag
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Ud og ose-dag
iacob
Det lyder da bare til at du har haft en LÆKKER ose-dag *S*
Dejlig fornemmelse .. kan godt forstå du er sån lidt oppe og køre over det *S*
Det lyder da bare til at du har haft en LÆKKER ose-dag *S*
Dejlig fornemmelse .. kan godt forstå du er sån lidt oppe og køre over det *S*
16 år9. januar 2008 kl. 17:01
dutti (slettet)
hold da op hvor imponerende så meget i er gået ned i størrelser!
i sommers strammede en medium ret meget på mig, igår købte jeg to par bukser str 36 og to bluser str extra small.. bukserne er for små, men bluserne passer fint, men jeg håber det kommer med bukserne, for str 38 er for stor:/
i sommers strammede en medium ret meget på mig, igår købte jeg to par bukser str 36 og to bluser str extra small.. bukserne er for små, men bluserne passer fint, men jeg håber det kommer med bukserne, for str 38 er for stor:/
16 år9. januar 2008 kl. 17:07
Spacy
Hej iacob!
Tillykke med en god dag igår og tillykke med din vægt idag.
Nu har du snart nået målet.
Jeg lagde mærke til at du også købte fitnessko forleden. Med dine fitness køb igår, synes jeg, at det siger det en masse om hvormeget du har ændret dine holdninger og vaner siden kurens start.
Det er jo en vigtig del af en sund livsstil fremover, så du er rigtig godt på vej :-)
Jeg tror ikke du får de store vanskeligheder med at holde vægten i fremtiden.
Tillykke med en god dag igår og tillykke med din vægt idag.
Nu har du snart nået målet.
Jeg lagde mærke til at du også købte fitnessko forleden. Med dine fitness køb igår, synes jeg, at det siger det en masse om hvormeget du har ændret dine holdninger og vaner siden kurens start.
Det er jo en vigtig del af en sund livsstil fremover, så du er rigtig godt på vej :-)
Jeg tror ikke du får de store vanskeligheder med at holde vægten i fremtiden.
16 år9. januar 2008 kl. 17:29
bruger slettet
Hej Iakob
Det lyder skisme til at have været en fantastsik dag... :D
Og jo... Du lyder helt høj! – forstår jeg godt!
TILLYKKE - håber du får flere af den slags hurra-oplevelser!
KNUS
Det lyder skisme til at have været en fantastsik dag... :D
Og jo... Du lyder helt høj! – forstår jeg godt!
TILLYKKE - håber du får flere af den slags hurra-oplevelser!
KNUS
16 år9. januar 2008 kl. 20:33
iakob
Tak for alle jeres søde svar.
Jeg var inde på opskrifter.heede.dk for at se hvad min idealvægt er. Viser sig at den er lige knap 60 kilo.
Det har jeg besluttet mig for at ville nå. Det er knap 5 kilo mere - hvoraf en del forhåbentlig kommer fra min mavedelle. Eller cirka 10 uger (midt i marts). Det er også 8 kilo mindre end mit oprindelige mål: en normal BMI. Man kan sige at jeg har fået blod på tanden, men ens ambisionsniveau går jo nok også lidt op når man opdager man kan?
Jeg var inde på opskrifter.heede.dk for at se hvad min idealvægt er. Viser sig at den er lige knap 60 kilo.
Det har jeg besluttet mig for at ville nå. Det er knap 5 kilo mere - hvoraf en del forhåbentlig kommer fra min mavedelle. Eller cirka 10 uger (midt i marts). Det er også 8 kilo mindre end mit oprindelige mål: en normal BMI. Man kan sige at jeg har fået blod på tanden, men ens ambisionsniveau går jo nok også lidt op når man opdager man kan?
16 år9. januar 2008 kl. 20:55
KarinaHadsten (slettet)
Fy for pokker - den siger at min idealvægt er 68 - jeg havde ellers 75 som mit mål = normal BMI. Men jeg må jo se om jeg bliver lige så ambitiøs når jeg når det første mål.
Kh Karina
Kh Karina
16 år10. januar 2008 kl. 08:57
iakob
Ned til BMI=normal, det er sundhed. Derfra og ned til idealvægt, det er velvære :-)
16 år10. januar 2008 kl. 09:20
dutti (slettet)
hold da op den test tog jeg også lige, den sagde jeg skulle veje 61,5 kg, men nu er det jo sådan at man ikke altid kan regne nøjagtig med det... men det er nok også derfor den står til 18,5-25 for sundhed
mvh dutti
mvh dutti
16 år10. januar 2008 kl. 21:09
slank2008 (slettet)
Det er jo kun vejledende. Har man mange muskler vil bmi være temmelig højt uden at man er overvægtig på nogen måde. Er man asiat er man meget overvægtig ved bmi på 25 og fed ved bmi 23. Desuden tæller knoglebygning også. Jeg synes det er vigtigst man er sund, rask, har et godt og naturligt og realistisk syn på sin krop og føler sig godt tilpas.
16 år10. januar 2008 kl. 23:47
hvor er det skønt at høre.
det var god til dig.
der kommer et par bukser en af dagene til mig i str 40
og jeg er mega spændt på hvor langt jeg skal ned i vægt for at passe dem, har lige fået i str 42
har bukser helt op i str 48 liggende.
så jeg kan sagtens genkende din lykke.
det er dig velfortjent og velundt
du ser garenteret stangsmart ud
knus lise