belønning

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: belønning
Det var lidt øv med vægten her til morgen - jeg havde taget 200 gram på i forhold til i går og det betyder faktisk at jeg igen ligger over de 90, som var målet for belønning. Så føler man næsten at den ikke er fortjent. Den må bare under 90 i morgen !!!

Og næste gang venter jeg lige et par dage med at købe næste ring til jeg har været under 85 et par dage. For det er da lidt en øv fornemmelse.

Kh. Karina
16 år14. januar 2008 kl. 15:16
Karina: Du siger det næsten som om forlovelsesringen også er ny? I så fald ville et tillykke jo være på sin plads ;-)
16 år14. januar 2008 kl. 17:23
Tak og joh den er ganske ny. Ringen fik vi lige i lørdags :-) Min kæreste friede juleaften og datoen er sat til 13. september. Så jeg har fået en skarp deadline for mit vægttab. Men det er jeg ret fortrøstningsfuld omkring.

Mvh. Karina
16 år14. januar 2008 kl. 18:32
Ja, så kunne jeg forestille mig, at motivationen lige har fået et ekstra hak :-)
16 år14. januar 2008 kl. 18:59
wauh hvor skønt så er der en fast dato at gå efter:-) og det må være dejligt at have lange slanke fingre, mine fingre er ikke lange og så er de kraftige, ligesom håndlappen og armene, men det er ikke fedt, det er kraftige knogler og muskler, selvom jeg gerne ville have haft smukke slanke fingre æv æv du er heldig karina:)
16 år15. januar 2008 kl. 07:31
Ja det er jeg vel. Lidt sjovt at man kan have så slanke fingre selvom man er overvægtig. Men det har jeg altid haft. Lange slanke fingre og tynde håndled og ankler. Så der er jo potentiale for at blive en rigtig pæn pige. ;-) Ihhh det glæder jeg mig til.

Kh. Karina
16 år15. januar 2008 kl. 08:05
Nu ved jeg jo hvordan Karina ser ud - hun er høj og har lang blond hår. Hun bliver den smukkeste brud til september.
16 år15. januar 2008 kl. 08:44
Tak skal du ha - nu sidder jeg jo helt og rødmer.
16 år15. januar 2008 kl. 10:00
jeg vil så lige pointere at man godt kan være en smuk pige uden at have lange slanke fingre og arme, skønhed indbefatter mange ting og øjnene der ser derpå..
16 år15. januar 2008 kl. 22:54
Naturligvis kan man det.
16 år16. januar 2008 kl. 08:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });