#2 af KarinaHadsten (slettet)
belønning
Du læser en tråd i debat > vægttabKarinaHadsten (slettet)
re: belønning
Jeg kan huske at en nævnte at der blev købt pandora vedhæng til et armbånd. Jeg har et armbånd, som er næsten fuldt af vedhæng og det har ikke noget med mit vægttab at gøre. Men jeg synes at ideen er god, så jeg lader mig inspirere af det og har set de her spinning rings, som er små spinkle fingerringe, men som det er meningen at man skal sætte sammen flere. Jeg forestiller mig at jeg køber en pr 5 kilo, hvilket betyder at jeg snart køber den første og så igen ved 10 og 15 - om der så skal være en ring mere til ved 20 kilo eller der skal være en større belønning ved jeg ikke. Det kan jeg jo afgøre når jeg har de 3 ringe og kan se om det er pænt eller der lige mangler en mere :-)
16 år7. januar 2008 kl. 15:49
bruger slettet
Jeg har aftalt med en veninde at vi vejer os hver onsdag og så lægger vi 5 kr. til side for hver 100g. vi taber og 10 kr. for hver 100g. vi tager på. Belønningen skal så være at når vi har nået 1000 kr. hver skal vi spise på en restaurant som vi normalt ikke har råd til at spise på. Jeg får SU så 1000 kr. er 1/5 af min månedsløn før skat. Det er ikke maden, men oplevelsen vi går efter og så har vi jo også en chance for at vise os frem, slanke og i lækkert tøj.
16 år7. januar 2008 kl. 15:58
tynd74
hej dutti
jeg kan godt huske ovennævnte indlæg og tog selv ideen om pandora armbåndet til mig.
jeg ønskede mig et i julegave med 4 vedhæg.
1 for hver kg jeg har tabt.
og sørme om ældste datter og svigersøn købte en til mig hos urmageren i ægte sølv. den er jeg godt nok glad for og den skal så minde mig om ikke at spise for usundt og for meget ;-)
når jeg så vejer 76kg køber jeg selv et vedhæng og efterfølgende et for hvert 2 kilo jeg taber nu. indtil jeg når målet på 70kg ( vejer nu 78,5kg)
men det lyder da lækkert for dig at friske dig op med en ny hårfarve og måske ny frisure.
det er nu rart med lidt nyt tøj undervejs til målet, synes jeg. for det er vigtig man føler sig tilpas hele tiden.
lise
jeg kan godt huske ovennævnte indlæg og tog selv ideen om pandora armbåndet til mig.
jeg ønskede mig et i julegave med 4 vedhæg.
1 for hver kg jeg har tabt.
og sørme om ældste datter og svigersøn købte en til mig hos urmageren i ægte sølv. den er jeg godt nok glad for og den skal så minde mig om ikke at spise for usundt og for meget ;-)
når jeg så vejer 76kg køber jeg selv et vedhæng og efterfølgende et for hvert 2 kilo jeg taber nu. indtil jeg når målet på 70kg ( vejer nu 78,5kg)
men det lyder da lækkert for dig at friske dig op med en ny hårfarve og måske ny frisure.
det er nu rart med lidt nyt tøj undervejs til målet, synes jeg. for det er vigtig man føler sig tilpas hele tiden.
lise
16 år7. januar 2008 kl. 16:21
tynd74
der skulle stå 1 for hver 5kg
16 år7. januar 2008 kl. 16:21
bruger slettet
det er da nogen rigtige gode ideér til beløninger i har her ... vil da overveje at gøre noget selv .. så må motivationen jo også blive bedre
16 år7. januar 2008 kl. 17:35
claus (slettet)
Det er da en ganske god idé med belønninger for delmålene - det tror jeg, at jeg vil overveje.
Selv har jeg sat mig en belønning i udsigt, når de første 20 kg. er smidt: Så skal jeg have lavet den tatovering, jeg har drømt om længe :-)
Selv har jeg sat mig en belønning i udsigt, når de første 20 kg. er smidt: Så skal jeg have lavet den tatovering, jeg har drømt om længe :-)
16 år7. januar 2008 kl. 18:04
iakob
Buffy: Det er en god idé, men husk så at når du er afsted, så skal du nyde det, ikke fedte dig selv af med noget som er sundt hvis du hellere vil have noget andet. Så skal du bestille det som du har lyst til og nyde det - og du må *gerne* levne hvis du har lyst ;-)
Dutti: Det med hårfarven har jeg faktisk også tænkt på. Skal lige tænke over hvor vildt det nye hår skal være - det er jo også vokset lidt så spørgsmålet er om det skal være en kort frisure igen eller hvad.
Dutti: Det med hårfarven har jeg faktisk også tænkt på. Skal lige tænke over hvor vildt det nye hår skal være - det er jo også vokset lidt så spørgsmålet er om det skal være en kort frisure igen eller hvad.
16 år7. januar 2008 kl. 18:57
slank2008 (slettet)
Sikke nogle gode ideer. Jeg har ikke tænkt over det (andet end mindre tøj for hver 5 kg). Det med armbåndet er alletiders da man så konstant bliver mindet om det. Så det vil jeg da overveje.
16 år7. januar 2008 kl. 20:51
bruger slettet
Hej Iacob.
Vi har skam tænkt os at prøve en 7 retters menu med dertilhørende vine så der bliver bestemt ikke sparet på noget :-) men så er spørgsmålet bare om jeg til den tid kan spise så meget. Vi får se, portionerne plejer ikke at være så store sådanne steder.
Vi har skam tænkt os at prøve en 7 retters menu med dertilhørende vine så der bliver bestemt ikke sparet på noget :-) men så er spørgsmålet bare om jeg til den tid kan spise så meget. Vi får se, portionerne plejer ikke at være så store sådanne steder.
16 år7. januar 2008 kl. 21:05
har i nogle belønninger lige nu i går og glæder jer til?
kh dutti:-)