#11 af iakob
belønning
Du læser en tråd i debat > vægttabiakob
re: belønning
Den middag glæder jeg mig til at høre om!
16 år7. januar 2008 kl. 22:48
dutti (slettet)
wauh der var mange gode ideer der, hmm et lille smykke kunne vidst heller ikke være af vejen her, jeg vil også gerne have en flot fingerring, men det må vidst vente til ønsket mål er nået for jeg taber mig også om fingrene:-)
men den middag der lyder godt nok også lækker!
men den middag der lyder godt nok også lækker!
16 år9. januar 2008 kl. 12:15
Renate Jacobsen (slettet)
Ja - Jeg har også planer om at belønne mig selv. Hvis jeg når hele mit mål - så står den på en lækker skræddersyet sag til min lillebrors bryllup. Hvis ikke jeg når målet, må jeg nøjes med stangvare. ;-)
Det med delmål, tror jeg da også jeg vil indføre... Det er en rigtig god ide, til motivation... :-)
Mvh. Renate
Det med delmål, tror jeg da også jeg vil indføre... Det er en rigtig god ide, til motivation... :-)
Mvh. Renate
16 år9. januar 2008 kl. 13:00
Spacy
Ja belønning skal der til, helt sikkert.
Jeg har også overvejet pandora armbåndet. Det kan være at jeg skal købe selve lænken når jeg er nede på de 77 kg som jeg endte på før jul (SUK).
Og så ellers et vedhæng for hvert 4 kg. Der er lidt for langt mellem hvert 5 kg til mit temperament ;-)
Når jeg når min drømmevægt vil jeg også have en tatovering. Jeg har dog ikke besluttet mig for motivet endnu, men der er jo god tid til at finde ud af det :-)
Jeg har også overvejet pandora armbåndet. Det kan være at jeg skal købe selve lænken når jeg er nede på de 77 kg som jeg endte på før jul (SUK).
Og så ellers et vedhæng for hvert 4 kg. Der er lidt for langt mellem hvert 5 kg til mit temperament ;-)
Når jeg når min drømmevægt vil jeg også have en tatovering. Jeg har dog ikke besluttet mig for motivet endnu, men der er jo god tid til at finde ud af det :-)
16 år9. januar 2008 kl. 16:49
KarinaHadsten (slettet)
Idag nåede jeg mit første delmål på 90 kilo, hvilket betyder at jeg har tabt 6,5 kilo. Og det var det mål jeg havde sat til første belønning, så idag skal jeg ud og købe en spinning ring!
JUBIIII ! Næste mål for belønning er 85, men i første omgang har jeg sat et mål ind her på siden om 2 kilo på 3 uger. Så det vil vel reelt sige at jeg om 2 måneder kan købe næste ring :-)
Kh Karina
JUBIIII ! Næste mål for belønning er 85, men i første omgang har jeg sat et mål ind her på siden om 2 kilo på 3 uger. Så det vil vel reelt sige at jeg om 2 måneder kan købe næste ring :-)
Kh Karina
16 år12. januar 2008 kl. 12:47
iakob
Tillykke Karina!!!
Så glæder jeg mig til at se købet på mandag!!
Rigtig godt gået!!
Så glæder jeg mig til at se købet på mandag!!
Rigtig godt gået!!
16 år12. januar 2008 kl. 16:43
Spacy
Hej Karina !
Hvor er det flot TILLYKKE !!!
Hvor er det flot TILLYKKE !!!
16 år12. januar 2008 kl. 23:53
slank2008 (slettet)
Tillykke Karina!!! Hvor er det bare flot!
16 år13. januar 2008 kl. 09:56
dutti (slettet)
wauh så skønt når man når et delmål, stort tillykke:-)
16 år13. januar 2008 kl. 14:56
KarinaHadsten (slettet)
Nu hvor jeg HAR købt den første spinning ring glæder jeg mig endnu mere til den næste, for jeg var jo nødt til at stå og prøve lidt til med forskellige kombinationer, så nu ved jeg PRÆCIST hvilken jeg skal ha næste gang.
Nå ja og så kan det i øvrigt godt være at jeg vejer for meget og at jeg er en størrelse XL eller måske XXL, men min ringefinger er XS !!!!! Jeg har ufatteligt slanke og lange fingre har jeg fundet ud af. Men ihhh hvor føler jeg mig også pludselig meeeget feminin med de ringe på fingrene. Ja ringe i flertal en spinning ring pga vægttab og så en forlovelsesring :-)
Mvh. Karina
Nå ja og så kan det i øvrigt godt være at jeg vejer for meget og at jeg er en størrelse XL eller måske XXL, men min ringefinger er XS !!!!! Jeg har ufatteligt slanke og lange fingre har jeg fundet ud af. Men ihhh hvor føler jeg mig også pludselig meeeget feminin med de ringe på fingrene. Ja ringe i flertal en spinning ring pga vægttab og så en forlovelsesring :-)
Mvh. Karina
16 år13. januar 2008 kl. 20:57