#32 af bruger slettet
Andre centimeter-målere end jeg?
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Andre centimeter-målere end jeg?
Hej Pernille og alle i andre
Min læge sagde engang til mig at huden først et år efter man var færdig med at tabe sig, havde trukket sig sammen så meget som den skulle, såå... det gjaldt om at have tålmodighed. Hvilket selvfølgelig er svært når man arbejder hårdt for at tabe sig og se godt ud, og man så bliver irriteret over det ekstra hud som sidder og generer. Men...tålmodighed.
:-) Buffy
Min læge sagde engang til mig at huden først et år efter man var færdig med at tabe sig, havde trukket sig sammen så meget som den skulle, såå... det gjaldt om at have tålmodighed. Hvilket selvfølgelig er svært når man arbejder hårdt for at tabe sig og se godt ud, og man så bliver irriteret over det ekstra hud som sidder og generer. Men...tålmodighed.
:-) Buffy
16 år18. januar 2008 kl. 07:27
Jeg er blevet bange for at huden måske bliver slap hvis man taber sig for hurtigt. Jeg synes nemlig min mave begynder at se lidt slappere ud efter jeg har tabt et par kg. Jeg må hellere være lidt mere flittig med mavebøjningerne. Hvad gør I andre? Og hvordan ser det ud med jeres hud? Er der for meget af den?
Pernille