Andre centimeter-målere end jeg?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Andre centimeter-målere end jeg?
Hvor er det motiverende at læse hvor mange cm I andre taber. Da jeg startede med at måle tabte jeg lynhurtigt 3 cm omkring maven, men siden er det stået stille. I denne uge har jeg tabt 1 cm omkring taljen, men lår, hofte og mave er det samme.
Jeg er blevet bange for at huden måske bliver slap hvis man taber sig for hurtigt. Jeg synes nemlig min mave begynder at se lidt slappere ud efter jeg har tabt et par kg. Jeg må hellere være lidt mere flittig med mavebøjningerne. Hvad gør I andre? Og hvordan ser det ud med jeres hud? Er der for meget af den?

Pernille
16 år18. januar 2008 kl. 06:49
re: Andre centimeter-målere end jeg?
Hej Pernille og alle i andre
Min læge sagde engang til mig at huden først et år efter man var færdig med at tabe sig, havde trukket sig sammen så meget som den skulle, såå... det gjaldt om at have tålmodighed. Hvilket selvfølgelig er svært når man arbejder hårdt for at tabe sig og se godt ud, og man så bliver irriteret over det ekstra hud som sidder og generer. Men...tålmodighed.
:-) Buffy
16 år18. januar 2008 kl. 07:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });