Tankekuren

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Tankekuren
iakob: Hvad er oblivion?

Det med tv er fordi der er studier der viser at mange tager på netop foran tv'et når de passivt ser noget. Det er i orden at vælge at se noget bestemt men mange tænder bare af vane og ser ikke for at se.
16 år7. januar 2008 kl. 09:40
Off topic: Oblivion
Oblivion er Bethesda's nye spil i The Elder Scroll's serien. Spillet har fået sindsyg gode anmeldelser, se f.eks. her: playstadium.dk

Jeg stod på en bakkekam og nød duvende lyng i solnedgangen i går. Altsammen fra min lænestol :-D

16 år7. januar 2008 kl. 14:38
iakob: det lyder som et sjovt spil

I dag i skriveøvelsen valgte jeg at skrive en mindmap - med alt det jeg ønsker at opnå og glæde mig over ved et vægttab. Af ekstraopgaverne valgte jeg at flytte vaskemaskinen og gøre rent under og bag den. Jeg kom til at få vand i el-stikket og al strømmen gik.
16 år7. januar 2008 kl. 20:59
Det var da en rigtig god ide. Jeg ved ikke lige om jeg er kommet ordentlig igang med tankekuren. Men på den anden side - igår så jeg næsten ikke TV. Det tænkte jeg var ikke godt nok, så i dag har jeg SLET ikke set TV - så er jeg da startet rigtigt.

Nå ja og så er der jo denne her uge opgave med at prøve noget nyt og der kan jeg i sandhed sige at jeg prøver noget nyt på onsdag, hvor jeg prøver at tage til karate med min søn. Herligt.

Den med at køre en anden vej på arbejde gør jeg faktisk tit. Jeg har forskellige veje jeg kører og elsker at udforske de små veje - især hvis jeg støder på en kø på vej hjem. Så vælger jeg gerne en anden vej :-)

Mvh. Karina
16 år7. januar 2008 kl. 21:59
Karina: hvor er det bare flot!

Pyha jeg kom til at tænde for tv'et mens jeg lavede scrapbog i dag. Jeg må huske at tænde musik i stedet. Eller måske bare lære at nyde stilheden. Men jeg valgte noget om folk der er smukke, glade og rige som inspiration.

Karate lyder sjovt. Jeg har hørt det øger selvværdet og at folk der går til karate er meget mere overbærende med andre.
16 år7. januar 2008 kl. 22:17
Mit eksemplar af bogen er sendt fra england. Nu skal I ikke læse det hele, før den ankommer ;)
16 år7. januar 2008 kl. 22:47
Slank2008: Jeg kender godt det der med at tænde for TV mens man laver en masse andet. Og der må nu altså også være forskel på at ligge passivt på sofaen og glo på noget intetsigende eller sidde og være aktiv med at lægge tøj sammen. Så er det vel knapt så dårlig en vane. ;-)

Du skrev at du lavede scrapbog. Er det Scrapbooking the american way - det er jeg nemlig totalt bidt af :-) Tænkte bare om det var en lidelsesfælde.

Interessant det du skriver om karate. Jeg har svært ved at se mig selv som karatedame, men jeg gør det for min søns skyld og for motionen. Og så skal det da nok blive sjovt og i hvert tilfælde noget nyt.

Mvh. Karina
16 år7. januar 2008 kl. 22:59
Jeg er ret ny til det med scrapbooking men jo jeg tror det er det der hedder the american way. Jeg er ved at øve mig ved at lave en bog med mine mål og drømme. Så vil jeg lave en flot en med de mål og drømme jeg opnår. Det skulle være en rigtig god måde at se sit liv i et andet perspektiv.
16 år8. januar 2008 kl. 12:20
Det er rigtig hyggeligt at lave scrapbooking og mange scrapper da også deres drømme. Jeg er mest på sider med børnene. Men efterhånden finder jeg da nok på andet også. Det er meget populært at lave BOM (Book Of Me). Kig evt ud på min venindes hjemmeside godtesen.dk og se hvad vi laver - der er både kort og scrap.

Nå men det her var et voldsomt sidespring. Men det er lidt sjovt at finde ud af at man har andet end overvægten til fælles ;-)

Mvh. Karina
16 år8. januar 2008 kl. 12:52
Karina: sikke en flot hjemmeside!

Pyha i går ville jeg undgå kaffe som jeg begyndte at drikke da jeg stoppede med at spise chokolade. Det var altså hårdt. Jeg blev irritabel og fik en halv kop kaffe om aften.
16 år9. januar 2008 kl. 09:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });