#22 af Pernille78 (slettet)
Dagens prøvelse
Du læser en tråd i debat > vægttabPernille78 (slettet)
re: Dagens prøvelse
Hvor er du altså god. Vi får rundstykker om fredagen, så det er der jeg skal stå min prøve. I fredags spiste jeg et enkelt rundstykke og jeg plejer at spise to.
Havde du spist en god morgenmad forinden for at modstå fristelsen? Det er nemlig min plan. Problemet er at man jo nødigt vil gå glip af det sociale, der er ved at sidde sammen omkring mad. Så jeg synes altså at det er der kuren er allersværest; når man er sammen med andre mennesker.
Jeg synes virkelig at du er viljestærk og det lyder til at dine kolleger bakker dig op og det er da dejligt.
Pernille
Havde du spist en god morgenmad forinden for at modstå fristelsen? Det er nemlig min plan. Problemet er at man jo nødigt vil gå glip af det sociale, der er ved at sidde sammen omkring mad. Så jeg synes altså at det er der kuren er allersværest; når man er sammen med andre mennesker.
Jeg synes virkelig at du er viljestærk og det lyder til at dine kolleger bakker dig op og det er da dejligt.
Pernille
16 år8. januar 2008 kl. 21:22
Maddie (slettet)
Hej Claus,
Du klarer den! Flot gået! Du kan snart bestille tid hos tatovøren.
Venlig hilsen
Maddie
Du klarer den! Flot gået! Du kan snart bestille tid hos tatovøren.
Venlig hilsen
Maddie
16 år9. januar 2008 kl. 09:50
slank2008 (slettet)
Pernille: ja det er vigtigt det med balancen mellem det sociale og sin kur. Kan du ikke bare tage en halv rundstykke og så snakke en masse så du spiser langsomt eller selv tage noget med du kan spise mens de andre får rundstykker?
16 år9. januar 2008 kl. 09:53
iakob
Før min kur så spiste jeg tit 2½ rundstykker om fredagen. Oftest 1½. Med smørbar, ost og hele baduljen.
Vores rundstykker spises til et ugentlig projektmøde, så jeg skal jo være der.
Min løsning har været at bede om et groft rundstykke (ringede endda til bageren for at få energifordelingen). Den spiser jeg så med højst 10 gram smørbar på (indholdet af en lille pakke). Jeg forsøger at spise langsomt. Og så bæller jeg kaffe.
Det har da virket og bortset fra julefrokostdagen, som jeg ikke vil stå til regnskab for, så har jeg overholdt dette. På nær de gange hvor jeg har taget fejl og taget en grovbirkes i stedet :-D
Vores rundstykker spises til et ugentlig projektmøde, så jeg skal jo være der.
Min løsning har været at bede om et groft rundstykke (ringede endda til bageren for at få energifordelingen). Den spiser jeg så med højst 10 gram smørbar på (indholdet af en lille pakke). Jeg forsøger at spise langsomt. Og så bæller jeg kaffe.
Det har da virket og bortset fra julefrokostdagen, som jeg ikke vil stå til regnskab for, så har jeg overholdt dette. På nær de gange hvor jeg har taget fejl og taget en grovbirkes i stedet :-D
16 år9. januar 2008 kl. 10:48
KarinaHadsten (slettet)
Ja jeg spiser også et ugentligt rundstykke uden at det smadrer min kur. Hvis jeg husker det spiser jeg lidt mindre hjemmefra og ellers regulerer jeg det i aftensmad eller frokost. Man kan faktisk godt spise en meget energifattig aftensmad.
Jeg er ikke så meget til smør på rundstykket, så det er ikke et problem, men jeg får ost og evt. marmelade på. Alt bliver tastet ind og jeg overholder kuren. Er stoppet med at tage et Københavnerbirkes som dessert til fredagsrundstykke, men ellers lider jeg ingen savn der :-)
Kh Karina
Jeg er ikke så meget til smør på rundstykket, så det er ikke et problem, men jeg får ost og evt. marmelade på. Alt bliver tastet ind og jeg overholder kuren. Er stoppet med at tage et Københavnerbirkes som dessert til fredagsrundstykke, men ellers lider jeg ingen savn der :-)
Kh Karina
16 år9. januar 2008 kl. 11:18
Jeg tror, at kollegerne er ved at være overbevist om, at jeg mener det alvorligt!