#11 af Ahimsa (slettet)
Ny bruger med et nytårsforsæt...
Du læser en tråd i debat > vægttabAhimsa (slettet)
re: Ny bruger med et nytårsforsæt...
Det lyder da som en god ide - jeg så lige at man ved svømning også taber sig fordi vandet er koldt :-D Det er da bonus *griner*
16 år2. januar 2008 kl. 11:13
claus (slettet)
Så kunne man jo bare tage nogen lange, kolde brusebade??? Det ville være en kur, man hurtigt blev træat af :-D
16 år2. januar 2008 kl. 12:23
Ahimsa (slettet)
He he min x-mand (dety håber jeg i hvert fald han bliver i løbet af 2008 eftersom vi har brugt hele 2007 på at forhandle en skilsmisse!) skruede hele tiden ned for varmen da vi boede sammen. Han var VVS mand med en fedtprocent på 4,5, så han skulle bare op og ned af trappen så havde han varmen. For mit vedkommende kan jeg bare sige at de 12 - 17 grader vi havde i huset ikke gjorde mig tynd - bare kold, syg og helt utrolige muggen ;-)
Men jeg er selv rigtig glad for at svømme. Om morgenen er det helt stille og roligt. De er de samme (ældre) som er der hver dag, ingen børn (selv om de er velkomne) og de serverer ovenikøbet kaffe hvis det er noget man drikker.
Men jeg er selv rigtig glad for at svømme. Om morgenen er det helt stille og roligt. De er de samme (ældre) som er der hver dag, ingen børn (selv om de er velkomne) og de serverer ovenikøbet kaffe hvis det er noget man drikker.
16 år2. januar 2008 kl. 12:29
iakob
Ahimsa: hehe... sjovt ;-)
Angående svøming, så synes jeg det er en ret underlig motionsform. Ikke forstået på nogen negativ måde fordi man får virkelig rørt sig og alle muskegrupper. Man overbelaster ikke noget og det er meget, meget sundt at svømme.
Men.. man får ikke den samme overophedede, svedige fornemmelse som man får ved sport i tørdok. Jeg har engang svømmet hurtigt den ene banelængde efter den anden (i hvert tilfælde 1½ banelængde) til jeg var helt forpustet og havde hjertebanken. Men jeg svedte ikke og var ikke varm som man ellers bliver ved motion. Det var ret underlig.
Nå, det var bare en kommentar. Svøming er en rigtig, rigtig god motionsform.
Angående svøming, så synes jeg det er en ret underlig motionsform. Ikke forstået på nogen negativ måde fordi man får virkelig rørt sig og alle muskegrupper. Man overbelaster ikke noget og det er meget, meget sundt at svømme.
Men.. man får ikke den samme overophedede, svedige fornemmelse som man får ved sport i tørdok. Jeg har engang svømmet hurtigt den ene banelængde efter den anden (i hvert tilfælde 1½ banelængde) til jeg var helt forpustet og havde hjertebanken. Men jeg svedte ikke og var ikke varm som man ellers bliver ved motion. Det var ret underlig.
Nå, det var bare en kommentar. Svøming er en rigtig, rigtig god motionsform.
16 år2. januar 2008 kl. 12:38
Ahimsa (slettet)
Det er sjovt du siger det, for det er en af grundene til at jeg er glad for svømning. Jeg har nemlig haft en del migræne og når man bliver forpustet og varm i hovedet er det ligesom starten på et anfald for mig (og før jeg blev medicineret kunne det fremprovokere et anfald) Så det siger vist sig selv at jeg behændigt har undgået at svede - lyder det som en dårlig undskyldning??
Nå men det var lidt flere kommentarer.
God humor der med tørdokken *lol*
Nå men det var lidt flere kommentarer.
God humor der med tørdokken *lol*
16 år2. januar 2008 kl. 14:41
claus (slettet)
Jeg har så lige lavet en mellemting mellem "tørdokken" og svøming - det begyndte at regne, da jeg var ude og gå tur :-)
16 år2. januar 2008 kl. 14:51