Folk bliver sure...

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Folk bliver sure...
iakob
min mors livret er kogt torsk, så hun lavede det ofte, da jeg boede hjemme, så jeg kan bare huske, hvor svært jeg havde ved at få det bed, og den følelse kommer bare tilbage, når jeg tænker på kogt torsk.

Men jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme i gang med at spise fisk jævnligt og lave nogle gode lækre retter, så det ikke bare bliver nogle frosne fiskefileter.

Jeg har to uger tilbage på mig arbejde i København, så jeg vil jævnligt følge op i min dagbog, hvordan det går herefter, når jeg ikke skal så tidligt op hver dag, for jeg er bare helt ødelagt.

og tak for links'ne, vil lige tjekke dem ud, der er helt sikkert noget, jeg kan bruge.
17 år18. november 2007 kl. 19:22
Hvis du har problemer med at notere ind på madital hver dag, så køb en lommebog og noter din mad ind deri. Så kan du overføre dem de dage du ikke skal møde tidligt - men husk at prioritere det.

Husk også at spise en god morgenmåltid de dage du møder tidligt, så du ikke går sukkerkold midt på formiddagen - og tag evt frugt med til en formiddagssnack.

Jeg forsøgte at skrive Torsk i Chilisauce ind her igår, men så kom jeg til at trykke på backspace og hoppede væk fra siden. Efter lidt råberi, så blev jeg enig med mig selv om at gøre det senere. Så jeg har ikke glemt det.
17 år19. november 2007 kl. 10:03
ih ja havder også bare når teknik driller, det skal sådan noget bare ikke!
men ser frem til, at du får skrevet den ind igen, måske ender jeg med at kunne lide torsk :o)

jeg plejer også at skrive det ned, men nogle gange kan jeg godt føle det er lidt meningsløst, for jeg har ikke nogen køkkenvægt, så det er ofte et skud i tågen, når jeg skal anføre vægten her på madital, det er irriterende, så håber snart jeg lige får råd til at købe en.

17 år20. november 2007 kl. 17:50
Genbrug er ordet...
Du må simpelthen på genbrug og kigge efter en brugt køkkenvægt.
17 år20. november 2007 kl. 18:57
re: Genbrug er ordet...
det står også nummer et på min ønskeliste - kan dog ikke vente helt til juleaften, så jeg må selv ud og lede!
17 år20. november 2007 kl. 20:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });