Onsdagsvejning uge 46
Du læser en tråd i debat > vægttabtynd74
re: Onsdagsvejning uge 46
hej alle
yes yes, så sker der noget igen, ;O)
vægt her til morgen 77kg. så der er røget 1 kilo siden onsdag morgen. dejligt.
i går kaldte manden mig et lille fnug som var nem at flytte med. ;O) dejligt og i morges sagde han : det er snyd kiloerne rasler af dig og jeg får meget mere motion end dig og min vægt står stille. ( han har faktisk tabt 5 kilo siden august) han spiser også meget mere frugt og grønt. og mindre slik.
skulle bare lige dele min glæde. ;O)
hej fra
lise
yes yes, så sker der noget igen, ;O)
vægt her til morgen 77kg. så der er røget 1 kilo siden onsdag morgen. dejligt.
i går kaldte manden mig et lille fnug som var nem at flytte med. ;O) dejligt og i morges sagde han : det er snyd kiloerne rasler af dig og jeg får meget mere motion end dig og min vægt står stille. ( han har faktisk tabt 5 kilo siden august) han spiser også meget mere frugt og grønt. og mindre slik.
skulle bare lige dele min glæde. ;O)
hej fra
lise
17 år16. november 2007 kl. 07:36
beta (slettet)
Hej Lise
Super flot. tillykke .
knus beta
Super flot. tillykke .
knus beta
17 år16. november 2007 kl. 08:07
iakob
Dejligt at høre at du også har fået gang i vægttabet igen, flittiglise.
Og du kan sige til din mand, at han da bare kan blive aktiv på madital.dk - få sig et brugernavn og skrive det hele ind ;-)
Og du kan sige til din mand, at han da bare kan blive aktiv på madital.dk - få sig et brugernavn og skrive det hele ind ;-)
17 år16. november 2007 kl. 09:28
tynd74
hej beta
mange tak. ;O) prøvede at fange dig i chat-rummet i morges, men pludselig var du væk. vi skrev faktisk godmorgen samtidig derinde. har du pc-problemer?
hej iakob
også tak til dig ;O)
du har da ret ( ang manden og siden herinde)
men alt den vejen og målen gider han slet ikke.
men kosten har smittet af på ham også , da han nu spiser grøntsager til aftensmaden. så jo han har faktisk ændret meget. :O)
knus lise
mange tak. ;O) prøvede at fange dig i chat-rummet i morges, men pludselig var du væk. vi skrev faktisk godmorgen samtidig derinde. har du pc-problemer?
hej iakob
også tak til dig ;O)
du har da ret ( ang manden og siden herinde)
men alt den vejen og målen gider han slet ikke.
men kosten har smittet af på ham også , da han nu spiser grøntsager til aftensmaden. så jo han har faktisk ændret meget. :O)
knus lise
17 år16. november 2007 kl. 09:46
Tak for dit "super". Det er gået rigtig godt de første dage....men fra i morgen står fristelserne i kø. Rundstykker i morgen formiddag, måske en enkelt Gammel dansk, senere er jeg inviteret på frokost, sidst på eftermiddagen er der i hvert fald en ting, jeg skal; nemlig have min årlige engelske øl i hovedstaden. Motionen er gåturen fra Hovedbanen til Forum og tilbage igen.
Lørdag er jeg inviteret på en herlig middag hos veninden, der er kok, og søndag venter en større frokost hos familien. Jeg glæder mig til alt det andet, (d.v.s. frygter mest maden) men frygter faktisk også min egen lidt slatne rygrad. Kan den holde sig strunk, mon.
Jeg læser ALLE de gode råd, I kommer med. Helles om at smage lidt af det hele, tror jeg, på nuværende tidspunkt, at jeg vil prøve at følge.
Noget, som kan hjælpe, er i al fald, at jeg lige har set billeder fra en dejlig sommerdag. Tænk, da følte jeg mig så pæn og næsten slank. SLANK VAR JEG IKKE. Da vejede jeg nok et kg mindre end i dag. SUK!
Venlig hilsen
Maddie