komme igang med vægttab

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: komme igang med vægttab
Det kan ikke været sundt at tabe sig, hvis man i forvejen er tæt op at være undervægtig..
17 år8. november 2007 kl. 22:51
Sivsiv - tænk lige over det.

Kan det virkelig passe at alle andre end dig tager fejl? Også dem som har set dig - og kender dig. Din familie, dine venner, din læge, din psykolog, dine lærere?

Lyder det overhovedet sandsynligt?

Jeg håber bare at du kommer til fornuft inden du ødelægger noget for eller i dig selv permanent. Og jeg håber at din familie kan støtte hinanden i det her, for de må da have det virkeligt hårdt lige nu.

Der er ikke så meget jeg eller andre herinde kan gøre for at hjælpe dig - fordi over nettet kan man kun snakke om problemerne og når du ikke vil høre efter, ja - så kan vi jo ikke gøre mere.

Du har ikke brug for hjælp til at tabe dig. At hjælpe dig til at tabe dig ville være det samme som at stikke en alkoholiker en flaske whiskey. Du har brug for at erkende dit problem, søde.
17 år9. november 2007 kl. 08:59
hihihi: jeg er heller ikke tæt på at være undervægtig sådan rigtigt.. desuden er der jo også forskel på hvordan folk ser ud, og hvordan man føler sig bedst tilpas sådan rent fysisk :)

Jakob:
hmm min familie sørme ingenting om det, så de er ikke bekymrede..
tja for meget lyder det sandsynligt nok. tror det skyldes jalousi at de siger sådan ..
men jo, jeg forbedre mig da i store træk, til at have det lidt bedre med mad..
17 år9. november 2007 kl. 15:47
Suk, sivsiv... Jeg giver op
17 år9. november 2007 kl. 20:10
ehm okay :S
17 år9. november 2007 kl. 21:13
hihihi, hvorfor har du gjort sårn så man ikke kan skrive til dig mere i din dagbog? :/
17 år9. november 2007 kl. 23:36
Jeg følte lidt jeg spildte tiden - og jeg vil hjælpe, men du er ikke interesseret i at lytte, og da du startede denne tråd, fik jeg nok..
17 år9. november 2007 kl. 23:52
jeg lytter da ! :( ..
det her er ret svært, så syns ikke du kan være bekendt at gøre sådan overfor mig :S
17 år10. november 2007 kl. 00:17
Siv hvad er det der er svært?

17 år10. november 2007 kl. 10:43
Det ved jeg godt at det er.
Men hvorfor opretter du en tråd om at tabe sig?
17 år10. november 2007 kl. 10:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });