#2 af camilla k (slettet)
komme igang med vægttab
Du læser en tråd i debat > vægttabcamilla k (slettet)
re: komme igang med vægttab
Overhold rådene her på madital - det fungerer :-)
17 år8. november 2007 kl. 18:17
bruger slettet
det gør jeg også :) men det virker ikke så godt :)
17 år8. november 2007 kl. 18:22
camilla k (slettet)
Du kan også prøve at få flere proteiner end hvad der står man skal her.. Det gør jeg i hvert fald, og mit vægttab går nogenlunde stærkt. Så sikrer du også ikke at tabe muskelmasse. Men husk stadig at få det fedt du skal have! :-)
17 år8. november 2007 kl. 19:37
bruger slettet
protein siger du ? okay. det må jeg lige have undersøgt :)
17 år8. november 2007 kl. 19:52
iakob
Nødder, frø og advokadoer indeholder den sunde fedt. Mælkeprodukter - som stadig skal drikkes/spises pga kalk, indeholder den usunde mættede fedt og derfor skal de altid være de magre produkter. Kokos indeholder også mættede fedtsyrer.
Sivsiv, har du taget kontakt til spiseforstyrrelser.dk ? Eller læst det link på netdoktor, som jeg fandt til dig?
Sivsiv, har du taget kontakt til spiseforstyrrelser.dk ? Eller læst det link på netdoktor, som jeg fandt til dig?
17 år8. november 2007 kl. 20:13
bruger slettet
hey jakob.. nej det har jeg ikke..
jeg er ikke syg, så vil ikke se på det :)
var til psykolog idag, og blev enig med mig selv om at min livsstil var god nok. han sagde så meget ævl at det halve ku være nok
jeg er ikke syg, så vil ikke se på det :)
var til psykolog idag, og blev enig med mig selv om at min livsstil var god nok. han sagde så meget ævl at det halve ku være nok
17 år8. november 2007 kl. 20:39
bruger slettet
syns forresten at der er lidt for mange kalorier i advokado og nødder. er der ikke noget andet der giver protein?
17 år8. november 2007 kl. 20:45
bruger slettet
WHAT?????
Hmm, jeg spilder vidst min tid
Hmm, jeg spilder vidst min tid
17 år8. november 2007 kl. 22:25
bruger slettet
nej du gør ikke søde. hareb are brug for lidt mere vægttab, og hey, det da en sundere måde det her end før :)
17 år8. november 2007 kl. 22:36
jeg dyrker en del motion, og spiser heller ikke for meget,.. andre forslag til hvordan man kan komme igang med det? :)