UGENS TABER uge 23
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+jomahol
Det er da utroligt. Jeg havde ikke forventet at blive ugens taber med sølle 300 g, hi hi.
Ugens motion: vi skal have lidt interval træning. Gå i almindeligt tempo mellem 3 lygtepæle og gå så hurtigt du kan mellem 2 lygtepæle. Fortsæt i et kvarter.
God fornøjelse.
Ugens motion: vi skal have lidt interval træning. Gå i almindeligt tempo mellem 3 lygtepæle og gå så hurtigt du kan mellem 2 lygtepæle. Fortsæt i et kvarter.
God fornøjelse.
6 år11. juni 2018 kl. 16:01
Jomahol er UGENS TABER uge 23
jomahol..........-0,3
stump..............0,0
Naturlig Vægt..0,0
Tiske...............0,0
MarleneP.........0,1
emmi...............0,6
solakka............1,3
Tillykke jomahol. Det var lige ved en anden rekord - ugen helt UDEN tabere. Godt du reddede os ;-) Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
EEEEn har tabt 0,3 kg. Vi er 8 i alt. Velkommen / tilbage til CecilieJ, blåhval og kosesmølf. Sol - godt du har det bedre - så skidt med et kg mere!
I er også velkomne til månedens endomondo: Os fra madital.dk juni 2018
endomondo.com
Kopier og sæt ind i din browser. Dur ikke i appen.
Jo flere vi er, jo sjovere. Selvom jeg aldrig vinder, så vinder jeg over mig selv!!!
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der omsider kan gå, løbe, cykle og svømme. I kan bare vente jer! Glemte lige stavgangen :-)