Tillykke Xanita. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
6 har tabt 1,9 kg. Vi er 9 i alt. Velkommen tilbage til Tiske og Naturlig Vægt Og jeg venter stadig på en uge hvor vi alle er TABERE. Jeg er lidt muggen over at jeg selv har ødelagt den mulige rekord.
I er også velkomne til månedens endomondo: Os fra madital.dk juni 2018
Kopier og sæt ind i din browser. Dur ikke i appen.
Jo flere vi er, jo sjovere. Selvom jeg aldrig vinder, så vinder jeg over mig selv!!!
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der længes efter at forkølelsen skal give sig helt. Og pludselig skaver mit højre knæ sig igen. Vågnede lørdag morgen med et hævet ømt knæ. Jeg tror jeg må bruge min fridag i morgen til kiropraktor - det vil jeg da ikke finde mig i.
Xanita er UGENS TABER uge 22
Xanita.......-0,8
solakka.....-0,4
stump........-0,2
jomahol.....-0,2
emmi........-0,2
MarleneP..-0,1
Alinea........0,1
Tillykke Xanita. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
6 har tabt 1,9 kg. Vi er 9 i alt. Velkommen tilbage til Tiske og Naturlig Vægt
Og jeg venter stadig på en uge hvor vi alle er TABERE. Jeg er lidt muggen over at jeg selv har ødelagt den mulige rekord.
I er også velkomne til månedens endomondo: Os fra madital.dk juni 2018
endomondo.com
Kopier og sæt ind i din browser. Dur ikke i appen.
Jo flere vi er, jo sjovere. Selvom jeg aldrig vinder, så vinder jeg over mig selv!!!
Tab og vind med samme sind - Alinea.
Der længes efter at forkølelsen skal give sig helt. Og pludselig skaver mit højre knæ sig igen. Vågnede lørdag morgen med et hævet ømt knæ. Jeg tror jeg må bruge min fridag i morgen til kiropraktor - det vil jeg da ikke finde mig i.