UGENS TABER uge 14 2018
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Xanita
Det er helt i orden, det er så dejligt at du gider gøre alt dette! Det eneste der var, var at jeg blev bekymret for om der var sket dig noget - men så så jeg heldigvis at du havde skrevet i en anden tråd :-)
Plejer der ikke at være en liste med hvor meget de forskellige har tabt? :-)
Plejer der ikke at være en liste med hvor meget de forskellige har tabt? :-)
6 år8. april 2018 kl. 20:19
Alinea66
Listen var blevet i mit google-ark :-( Det går sandeligt godt!
trine-ping..-1,2
Xanita.......-1,0
Alinea.......-0,6
Bløddyret..-0,4
biologi c....-0,3
emmi.........-0,2
Tiske.........-0,1
blåhval.......0,2
katrinews....2,2
trine-ping..-1,2
Xanita.......-1,0
Alinea.......-0,6
Bløddyret..-0,4
biologi c....-0,3
emmi.........-0,2
Tiske.........-0,1
blåhval.......0,2
katrinews....2,2
6 år8. april 2018 kl. 21:54
stump81
Tillykke til Trine-pingvin
Ja og mange tak Alinea for du vil styre denne tråd.?
Øvv troede jeg var med i denne uge, men er ikke på listen.??
Men god taber uge til alle
6 år9. april 2018 kl. 08:05
Alinea66
ugens TABER: Stump
stump -1,8
Jeg kan åbenbart hverken regne eller tælle. DU ER MED - OG UGENS TABER. IGEN.
Jeg skal nok tage mig sammen næste søndag. Håber jeg. Jeg skal på forlænget weekend torsdag-søndag. Men laver regnskabet når jeg er hjemme søndag aften.
stump -1,8
Jeg kan åbenbart hverken regne eller tælle. DU ER MED - OG UGENS TABER. IGEN.
Jeg skal nok tage mig sammen næste søndag. Håber jeg. Jeg skal på forlænget weekend torsdag-søndag. Men laver regnskabet når jeg er hjemme søndag aften.
6 år9. april 2018 kl. 08:46
kosesmølf
Tak for det du gør, Alinea :)
Og tillykke til Stump!
Og tillykke til Stump!
6 år9. april 2018 kl. 09:14
stump81
Tak det kan jo ske, troede det var mig der havde glemt at gemme. Jeg synes Trine-pingvin skal have lov til at finde på ugens udfordring.
God tabere uge
God tabere uge
6 år9. april 2018 kl. 10:25
trine-pingvin.dk
Tillykke Stump :-) Hov ja, kan se der er gået lidt forårskuller i det. Jeg ikke den bedste til at finde på udfordringer, men jeg kan da prøve. Jeg vil opfordre jer til en gåtur, løbetur eller cykeltur i det skønne vejr uden nogen destination, min bare nyde vejret og lade tankerne flyve. Det er så godt for både krop og sjæl.
6 år11. april 2018 kl. 09:48
Trine-pingvin er UGENS TABER uge 14 2018
Tillykke Trine-pingvin. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
7 har tabt 3,8 kg. Vi er 10 i alt. Velkommen tilbage til MarleneP
Tab og vind med samme sind - Alinea. Og undskyld jeg glemte jer onsdag aften. Jeg har ellers en alarm på min telefon - men det hjælper jo fedt, hvis jeg ikke reagerer :-(
Du er også velkommen til månedens endomondo: Os fra madital.dk april 2018. Du kan sagtens nå det - alle dage siden d. 1 tæller med.
endomondo.com
Kopier og sæt ind i din browser. Dur ikke i appen.
Jo flere vi er, jo sjovere. Selvom jeg aldrig vinder, så vinder jeg over mig selv!!!
I dag løb jeg udendørs for første gang i år, og første gang med rigtige løbesko. De løb som en drøm - men desværre måtte jeg erkende at jeg er i frygtelig dårlig form. Jeg måtte GÅ op a bakke. Det skal være lyv - jeg skal til Venindeløb om en måned, og der vil jeg altså ikke GÅ men løbe ;-)