Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Jo tak Jomahol - dejligt med lidt grønsager - tog lidt hakkede tomater - et par peberfrugter - knust Chilli - et par løg og 1 hvidløg (ikke et fed, men et helt...!) og lavede en lækker tilbehørsting, som manden min også gider at spise.. Så i går (og nok også idag) lugter vi som Bazar Vest....
Ses på fredag :-)
10 år26. marts 2014 kl. 07:44
He he, det gør I sikkert. Der er ellers meget hyggeligt at komme ind. Bor du i Brabrand?
10 år26. marts 2014 kl. 14:42
fredag
har haft en god uge, fulgte planen og det gav bonus, brugte også den nye opskriftbog
90,3
søndag skal vi til brunch igen, det er der plads til.
10 år28. marts 2014 kl. 07:39
Tillykke Ralu

94,3?? hvad sker der lige?? (1,3kg mere end i går morges - har ikke engang spist så meget :-( )
er ikke sikker på min krop og jeg er enige om denne kur - hold da op hvor bliver/er jeg træt...:-(

Glæder mig til en fantastisk weekend, med en masse frisk luft, en runde golf, og forhåbentlig en lang cykeltur også :-)
10 år28. marts 2014 kl. 07:51
God morgen søde piger :-)

Her går det stille meget stille nedad :-)

Startvægt: 98,3
Sidste vejning: 93,8
I dag: 93,7

Super flot Ralu, kan være man skulle kigge lidt i den bog :-) God brunch på søndag.

Jeg har tit oplevet at kroppen og jeg ikke taler samme sprog, Fimucile. Måske er det en reaktion på at kroppen skal vænne sig til noget nyt. Det er nu, du må prøve at holde fast, selv om det er svært.

Nu må vi ud og nyde den dejlige weekend :-). Selv skal jeg hente børnebørnene i inst. De skal være her til i morgen, så jeg kommer ikke til at sidde på den flade :-)
10 år28. marts 2014 kl. 08:02
fimucile - hæng på, lige pludselig går det den rigtige vej, det du prøver nu hav vi vist alle sammen oplevet, god weekend og håber du får en masse gode oplevelser på golfbanen og cykelturen.

jomahol - et vægttab er et vægttab, ligelyldig om det er stor eller lille, god weekend til dig også, håber børnebørnene giver dig kamp til stregen (motion)

10 år28. marts 2014 kl. 11:02
Så blev det vejedag igen.

Startvægt: 98,3
Sidste vejning: 93,7
I dag: 94

Det vil sige 300 g på :-(.

Der er ikke andet at sige end luk munden og let måsen.

Er spændt på at høre, hvordan det er gået for jer :-)
10 år1. april 2014 kl. 07:38
Jomahol - du har da ellers haft lettet måsen meget - med børnebørn og alt muligt...hatten af for den energi! - men det står jo bare nogen gange lidt stille..
jeg står på 94,3 som sidst.. men efter en weekend hvor der blev syndet meget mere end godt er (Dukan kuren er røget helt i hampen :-() .. er det meget positivt..
Men en arbejdsdag i skoven, en golfrunde - og en god cykeltur, har nok "kompenseret" lidt..
10 år1. april 2014 kl. 08:08
Her er der også en lille stigning
90,4

vi fortsætter vores kamp og ses på fredag - forhåbentlig lidt lettere.
10 år1. april 2014 kl. 09:41
Ja @Ralu - vi er nød til at kæmpe... det er bare svært at holde focus.. og jeg oplever, at mange gange, når jeg "synder" - så slapper jeg af.. og så tager jeg ikke det på, som jeg "burde" - selv set over 1 uge..
10 år1. april 2014 kl. 09:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...