Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Målafhængig tråd..
Sidder her og kigger på trådene - og tænker.. jeg vil gerne fra 95-96 kg til 83-85 kg... Og kan faktisk ikke følge - hverken de Store eller de Små..." :-( (min fejl - det ved jeg godt)... men jeg kunne måske godt kommunikere med nogle, med "mit problem" - altså os, der aldrig blive tynde BMI-mæssigt... men ellers er ok..
Jeg ser det sådan - hvis jeg kigger i tabeller.. så er jeg overvægtig, selvom jeg kommer på 83 kg.. men der er jeg "pæn".. selv når jeg har været "fed-tynd" er jeg ok med 85-87 kg. og med 81-83 kg er jeg "tynd" (der har jeg været meget trimmet/markeret efter at have arbejdet meget fysisk)
Er vi flere her med dette "problem" - så er det nemmere at støtte hinanden..
10 år8. februar 2014 kl. 18:29
samme mål
Kan se, vi vejer det samme og har samme mål, med en vægt på 82-84 kg. Har jeg det godt, har været folkepensionist siden april 2013.
10 år8. februar 2014 kl. 19:11
@ralu
det lyder super - hvad prøver du at gøre, for at komme ned..
10 år9. februar 2014 kl. 20:38
samme mål
lige nu prøver jeg 5:2 kuren, mandag og torsdag er fastedage max 500kcal, tirsdag og fredag er der besøg i fitness centret, tirsdag, onsdag, fredag, lørdag og søndag "almindelig spisning" ca. 1500 kcal. sådan forventer jeg at resten af februar skal være. i morges stod vægten på 95,8, hvad gør du!
10 år9. februar 2014 kl. 21:08
Er i gang med "tænk mig om" kuren...
Jeg prøver at holde mig fra for meget brød og lidt mere protein - og undgå fælderne..
Jeg kan se, at de ekstra kilo kommer fra "smovs" om aftenen - lige en kiks med ost, og evt. et glas godt rødvin... det er blot surt, når nu manden min, ikke tager på af det...
Jeg prøver at komme afted i fitness 2 gange i ugen - havde lovet mig selv 3 gange, men det kan jeg ikke holde :-(
- så i stedet for at føle fiasko, vil jeg hellere føle success hvis en ekstra gang lykkes :-)
10 år10. februar 2014 kl. 07:54
det lyder fornuftigt
Det du er i gang med lyder fornuftigt, selv har jeg svært ved at over holde de principper har brug for nogle stramme retnings linjer så nu prøver jeg 5:2 kuren, håber på at det går godt her i februar måned, hvordan jeg vil gøre i marts måned vil tiden vise.
10 år10. februar 2014 kl. 14:09
tror det bliver en god dag
Her til morgen stoppede vægten på 94,4.
fimucile, hvordan går det med dig, forhåbentligt godt, har du været forbi fitness centret.
10 år12. februar 2014 kl. 08:50
Flot @Ralu :-)
Jo - 94,1 i dag - så er ok tilfreds.. selvom jeg er faldet i, med et glas rødvin lige nu - efter en 14 timer arbejdsdag...
var i Fitness mandag - og skal igen fredag.. helt sikkert!! :-)
10 år12. februar 2014 kl. 22:40
godt gået
Flot resultat og godt du kom til fitness, rødvin venter jeg med et stykke tid endnu, i går spiste jeg 5 små lakridser CA. 50 kcal, i morgen formiddag er der fitness på programmet.
10 år13. februar 2014 kl. 18:34
Må jeg følges med jer
Hej Ralu og Fimucile
Jeg har lige læst jeres tråd og synes jeres mål passer rigtig fint med mine. Jeg vejer lige nu 97,8 og vil gerne ned omkring de 80. Jeg mangler nogle at følges med og sparre med, ud over faste vejedage.
Hvis I synes at I har plads til en mere i jeres fællesskab, vil jeg blive glad og så vil jeg selvfølgelig fortælle mere om mig selv.
Hilsen jomahol
10 år13. februar 2014 kl. 18:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...