Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

tynd68, tak for dine søde ord, sammen kæmper vi videre.
9 år7. januar 2016 kl. 17:23
Ja, så er vi igang :-)

Dagens vægt: 92,5.
Det er bare gået forrygende godt. Ved godt at de første kilo ryger hurtigt, men jeg er glad alligevel :-)

Spændt på at høre hvordan det er gået for jer.

Tak tynd68, for de søde ord.

God weekend til jer
9 år8. januar 2016 kl. 08:52
det gik bedre end forventet
dagens vægt 91,6
jomahol, det ser da ikke så galt ud sum du skrev forleden for dig HUSK at være optimist.

trods alt lidt hyggeligt at være tilbage - i har været savnet.
9 år8. januar 2016 kl. 10:16
Det er mig der står herude og banker på..
Hej med jer :)
Jeg passer måske ikke helt ind her, fordi jeg 'kun' vil smide ca 5-7 kg. Men jeg har valgt at veje mig om fredagen, og det kan jeg se at i også gør. Så det vil være en rigtig god motivation for mig hvis jeg kan hoppe med på jeres vogn? :)
Dagens vægt er 71, og jeg vil som en start ned under 68 kg, hvilket vil sætte min BMI i den 'normale' kategori.
9 år8. januar 2016 kl. 11:16
Hej bbsbb - sikke et navn :)
Reglerne kan bøjes, så du skal være velkommen i vejeklubben. Om det er 7 eller 10 du mangler, skal ikke skille os ad.
Hilsen Alinea
9 år8. januar 2016 kl. 11:24
hej bbsbb - velkommen
9 år8. januar 2016 kl. 13:15
Hehe ja, det er forkortelsen for et band på min gamle skole, men i kan bare kalde mig Luna.
Dejligt at jeg må dele min rejse med jer, håber at jeg også kan hjælpe med jeres motivation.
Jeg startede officielt i tirsdags, og jeg kan allerede mærke at mit energiniveau og humør er stege gevaldigt. Super skønt, nu skal vægten og formen bare følge med.
Har lige afsluttet 1,5 time i fitness centeret, så nu er jeg klar til 'weekenden'. Har nattearbejde fredag og lørdag nat i en pølsevogn, så det bliver lidt af en udfordring..
God weekend til jer! :)
9 år8. januar 2016 kl. 15:02
hej.
min vægt skreg 78,4 kg i dag, men slapper lidt af på det, da min nye vægt ( julegave) viser både fedt,vand og muskler, men desværre 1,7 kilo mere end den gamle med nål ;-) startede jo inden december med min stabile vægt på 73kg sommer og efterår æv æv, så nu må jeg kridte skoene ;-)men nu starter jeg ski på familie sporten selvforsvar , hvor min mand og to voksne piger er højt gradueret, så starter jeg nu som ny. 52 år gammel ;-)
9 år8. januar 2016 kl. 18:49
hej tynd68 - kan se det ikke var godt at vil alle holdt pause i flere måneder - det kostede på vægte o, nu kæmper vi videre sammen,
det glæde mig at vi har fået et nyt medlem.
9 år8. januar 2016 kl. 19:34
Ralu, jeg er skam positiv. jeg synes det er vildt godt at jeg i lørdags vejede 95,7 og i dag er nede på 92,5 :-).

Ingen tvivl om at det har været hårdt for os at holde pause fra tråden, men vi har jo også haft meget at se til.
Nu vender vi skuden og er igang igen :-).

Velkommen til bbsbb. Vi skriver vægt ind hver tirsdag og fredag.
9 år8. januar 2016 kl. 21:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...