Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+tynd74
Stadig 73 kg -;)
9 år9. september 2015 kl. 08:32
ralu
Jomahol , hvor er det dejligt ? super godt gået.
9 år9. september 2015 kl. 11:34
ralu
jomahol.
Hvordan går det?
9 år4. januar 2016 kl. 03:58
jomahol
Hej ralu
Jeg har været rigtig meget igennem de sidste måneder. Overskuddet til at være fokuseret med kost og træning, har ikke været rigtig til stede.
Jeg har tænkt på dig flere gange, hvordan det er gået dig.
Her efter jul nytår er vægten steget til 95,7. Jeg er igang igen. Jeg vejer al mad, har købt ny skridttæller og så skal jeg hen og forny mit medlemsskab til træning hos min fys, i dag.
Hvordan går det med dig?
Jeg har været rigtig meget igennem de sidste måneder. Overskuddet til at være fokuseret med kost og træning, har ikke været rigtig til stede.
Jeg har tænkt på dig flere gange, hvordan det er gået dig.
Her efter jul nytår er vægten steget til 95,7. Jeg er igang igen. Jeg vejer al mad, har købt ny skridttæller og så skal jeg hen og forny mit medlemsskab til træning hos min fys, i dag.
Hvordan går det med dig?
9 år4. januar 2016 kl. 07:35
ralu
jomahol
efterhånden nogle måneder siden jeg har været her sidst, efter jul vejede jeg 91,x - her efter nytår har jeg ikke været på vægten men har besluttet at jeg igen skal have mit 8-tal igen, registrer alt hvad jeg putter i munden og må mere motion, vi har lige været på nytårstur til Lissabon, en skøn tur og vejret var godt ca. 18 grader 3 af dagene gik jeg over 13.000 skridt og 2 dage over 20.000.
min mand har forhåbentlig fået sin sidste kemo afventer svar på scanningen som vi får den 15. januar, de sidste måneder har været fifti fifti om hvordan har reagerede på komoen som han fik hver 14. dag - nogle gange meget dårlig andre gange intet at bemærke.
Tirsdag og fredag vil jeg stå op på vægten og noterer resultatet her, håber du vil gøre det samme, vi må se at få lidt fokus på os selv - det fortjener vi.
min mand har forhåbentlig fået sin sidste kemo afventer svar på scanningen som vi får den 15. januar, de sidste måneder har været fifti fifti om hvordan har reagerede på komoen som han fik hver 14. dag - nogle gange meget dårlig andre gange intet at bemærke.
Tirsdag og fredag vil jeg stå op på vægten og noterer resultatet her, håber du vil gøre det samme, vi må se at få lidt fokus på os selv - det fortjener vi.
9 år4. januar 2016 kl. 22:42
jomahol
Ralu, den er jeg med på. Så vi starter med at notere her på fredag, ikk'.
Jeg har tænkt meget på, hvordan det gik med din mand og været noget bekymret over at du ikke var på mere. Jeg selv har været meget på Fyn, hos min veninde og hendes børn. Hun gik desværre bort 16. dec. Da jeg kom hjem fra Fyn måtte jeg forsætte til Hjørring sygehus, til min far. Han nåede at komme hjem til jul, men frisk, det er han langt fra.
Så, som du skriver, så har vi brug for lidt fokus på os selv.
Jeg har tænkt meget på, hvordan det gik med din mand og været noget bekymret over at du ikke var på mere. Jeg selv har været meget på Fyn, hos min veninde og hendes børn. Hun gik desværre bort 16. dec. Da jeg kom hjem fra Fyn måtte jeg forsætte til Hjørring sygehus, til min far. Han nåede at komme hjem til jul, men frisk, det er han langt fra.
Så, som du skriver, så har vi brug for lidt fokus på os selv.
9 år5. januar 2016 kl. 06:36
ralu
jomahol
dejligt at du fortsat vil med - mener det vil være til glæde for os begge så på gensyn på fredag.
Jeg kan se at du også har haft det ikke at for godt efterår kedeligt med din veninde håber at hendes børn er blevet voksne, håber at din far snart bliver frisk igen og at du bor forholdsvis tæt på ham.
Jeg kan se at du også har haft det ikke at for godt efterår kedeligt med din veninde håber at hendes børn er blevet voksne, håber at din far snart bliver frisk igen og at du bor forholdsvis tæt på ham.
9 år5. januar 2016 kl. 08:49
jomahol
Ralu, du har rer. Jeg tror også det er til glæde for os begge. Det er dejligt du/vi er tilbage :-)
Desværre er min venindes børn kun 15 og 20 år. Den yngste bor nu hos en rigtig dejlig plejefamilie, som hun selv har været med til at vælge. Den store, skal ha' en lejlighed. Det er bare lidt svært at hjælpe ham pga afstanden.
Jeg bor heldigvis tæt på min far, men lige nu er jeg nød til at tænke lidt på mig selv.
Ses på fredag.
Desværre er min venindes børn kun 15 og 20 år. Den yngste bor nu hos en rigtig dejlig plejefamilie, som hun selv har været med til at vælge. Den store, skal ha' en lejlighed. Det er bare lidt svært at hjælpe ham pga afstanden.
Jeg bor heldigvis tæt på min far, men lige nu er jeg nød til at tænke lidt på mig selv.
Ses på fredag.
9 år5. januar 2016 kl. 15:18
tynd74
hej begge to ;-) rart at høre fra jer begge to, og ralu jeg havde faktisk håbet ,at alt nu var ok med din mand og at han var erklæret rask igen, men der mangler lidt kan jeg nu forstå, ja i to kvinder har givet så meget af jer selv til omsorg for andre, at i bare trænger til og være ;-) og nu må sætte fokus på jer selv og få jer selv med ;-) i har begge kæmpet så flot, jeg har selv samlet 3-5 kg op her i nov-dec. så ja piger vi må på den igen. og godt nytår til jer begge ;-)
9 år7. januar 2016 kl. 14:36
Min vægt sagde: 89,8, så jeg er rigtig godt tilfreds :-)