Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+tynd74
Hej igen alinea69 -;) jeg har også en mad vægt på bordet og vejer alt til hverdag . Men springer tit over i weekenden. I sin tid på madital da jeg begyndte . Valgte jeg for nemmest skyld at veje min mad stegt såvel som kogt. Taster alle opskrifter ind og derefter veje det jeg får på tallerken. Alt det der med vand i maden og svind. Og feks veje bolle dej og derefter veje dem bagte . Har jeg slet ikke gået op i -;) håber vægten begynder gå nedad nu . For jeg får meget mere motion nu. Og strejker jeg en dag . Er min søde mand rar og god til at sparke til mig -;)
9 år4. september 2015 kl. 10:17
tynd74
PS : jeg kan godt følge din frygt for vægt øgning -:) og tænker da selv på hvad jeg indtager .
9 år4. september 2015 kl. 10:19
Alinea66
Ha, tynd. Kan se jeg skrev det modsatte ag hvad jeg mente! Et lille ugentligt underskud, og du taber dig.
9 år4. september 2015 kl. 16:41
Alinea66
Tynd - jeg vejer også i weekenden. Og jeg kan se at jeg frygteligt let kommer i plus. Nu prøver jeg bare på at lande i water i weekenden - og have et lille underskud i hverdagen. Jeg tror det er der dit problem ligger.
9 år4. september 2015 kl. 18:42
Alinea66
Trykfjel
9 år4. september 2015 kl. 18:43
tynd74
Tja tit stiger vægten jo lørdag og søndag og så er det væk igen midt på ugen -;) så bør nok veje i weekenden også . Vægt dog alligevel kun 73 kg i dag . Familien beskriver mig som "lille" og som en der absolut ikke har et vægt problem . Og udtaler : "mor du kan slet ikke selv se hvor lille du er blevet " og driller mig med, jeg selv ser en elefant i spejlet . Nok en skade efter at have været kæmpe stor en gang . -;)
9 år7. september 2015 kl. 09:27
Alinea66
Tynd, det tror jeg du har ret i. Jeg har også rundet 100 adskillige gange. Det vil jeg ikke igen!
9 år7. september 2015 kl. 15:51
ralu
Hjemme igen efter 4 dage i Berlin alle med 3 gode måltider samt øl og vin og selvfølgelig lidt sødt til eftermiddags kaffen, turde næsten ikke stige på vægten i morges - 88,1, det samme som da jeg tog hjemmefra, redningen var nok at jeg på de 4 dage fik gået 52.640 skridt.
9 år8. september 2015 kl. 15:18
tynd74
Hvor lækkert at kunne holde ferie ralu og så veje det samme -:) sikke en masse motion . I må have set / oplevet en masse -;)
9 år8. september 2015 kl. 16:55
Jeg må indrømme at lige nu er jeg nok blevet lidt fanatisk - jeg indtager faktisk ikke noget jeg ikke kan måle, veje og udregne kalorier på. Spiser med en vægt på bordet. Vejer kød, kartofler og gulerødder rå i køkkenet - og stikker en kødnål i, så jeg kan kende "mine" stykker :). Jeg vil være så ked af at tage på igen - jeg har ikke vejet så lidt siden 92!