Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Tynd, hvis du er tålmodig, og hele tiden indtager bare lidt mere end du forbrænder, er jeg sikker på at din vægt også pludselig begynder at gå ned igen. Det er fantastisk, så meget du har tabt. Så du ved jo godt hvordan - nu skal kroppen bare følge med.

Jeg må indrømme at lige nu er jeg nok blevet lidt fanatisk - jeg indtager faktisk ikke noget jeg ikke kan måle, veje og udregne kalorier på. Spiser med en vægt på bordet. Vejer kød, kartofler og gulerødder rå i køkkenet - og stikker en kødnål i, så jeg kan kende "mine" stykker :). Jeg vil være så ked af at tage på igen - jeg har ikke vejet så lidt siden 92!
9 år3. september 2015 kl. 14:10
Hej igen alinea69 -;) jeg har også en mad vægt på bordet og vejer alt til hverdag . Men springer tit over i weekenden. I sin tid på madital da jeg begyndte . Valgte jeg for nemmest skyld at veje min mad stegt såvel som kogt. Taster alle opskrifter ind og derefter veje det jeg får på tallerken. Alt det der med vand i maden og svind. Og feks veje bolle dej og derefter veje dem bagte . Har jeg slet ikke gået op i -;) håber vægten begynder gå nedad nu . For jeg får meget mere motion nu. Og strejker jeg en dag . Er min søde mand rar og god til at sparke til mig -;)
9 år4. september 2015 kl. 10:17
PS : jeg kan godt følge din frygt for vægt øgning -:) og tænker da selv på hvad jeg indtager .
9 år4. september 2015 kl. 10:19
Ha, tynd. Kan se jeg skrev det modsatte ag hvad jeg mente! Et lille ugentligt underskud, og du taber dig.
9 år4. september 2015 kl. 16:41
Tynd - jeg vejer også i weekenden. Og jeg kan se at jeg frygteligt let kommer i plus. Nu prøver jeg bare på at lande i water i weekenden - og have et lille underskud i hverdagen. Jeg tror det er der dit problem ligger.
9 år4. september 2015 kl. 18:42
Trykfjel
9 år4. september 2015 kl. 18:43
Tja tit stiger vægten jo lørdag og søndag og så er det væk igen midt på ugen -;) så bør nok veje i weekenden også . Vægt dog alligevel kun 73 kg i dag . Familien beskriver mig som "lille" og som en der absolut ikke har et vægt problem . Og udtaler : "mor du kan slet ikke selv se hvor lille du er blevet " og driller mig med, jeg selv ser en elefant i spejlet . Nok en skade efter at have været kæmpe stor en gang . -;)
9 år7. september 2015 kl. 09:27
Tynd, det tror jeg du har ret i. Jeg har også rundet 100 adskillige gange. Det vil jeg ikke igen!
9 år7. september 2015 kl. 15:51
Hjemme igen efter 4 dage i Berlin alle med 3 gode måltider samt øl og vin og selvfølgelig lidt sødt til eftermiddags kaffen, turde næsten ikke stige på vægten i morges - 88,1, det samme som da jeg tog hjemmefra, redningen var nok at jeg på de 4 dage fik gået 52.640 skridt.
9 år8. september 2015 kl. 15:18
Hvor lækkert at kunne holde ferie ralu og så veje det samme -:) sikke en masse motion . I må have set / oplevet en masse -;)
9 år8. september 2015 kl. 16:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...