Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

87,8 her til morgen, mit næste mål er 85 kg. så mangler knapt 3 kg. hvornår det skal nås er ikke så vigtigt - med 5:2 holder jeg vægten stabilt det er pt. OK for mig.
tynd68, dejlig med en lille hyggeferie og tillykke med rubinbryllupet og vægten virker også til at være stabil for dig.
jomahol, håber det går fremad for dig med helbredet vægten kommer i anden række.
9 år17. juli 2015 kl. 10:15
Dejligt at følge jer to. Det går jo godt for jer og det glæder mig :-).

Min vægt har taget et gevaldigt hop, opad. Tror noget af det skyldes væskeophobning pga medicinen, men det er bestemt ikke hele grunden. Jeg har spist forkert og ikke rørt mig nok :-(. Vægten sagde 94 i morges.

Det går fremad med ryggen, så i morgen ta'r jeg på ferie. Jeg skal i sommerhus i Silkeborg sammen med min veninde og hendes børn og derefter ta'r jeg nogle dage til Juelsminde. Så der går 1 1/2 uge til 14 dg før jeg er på igen.

Ønsker jer et par dejlige og forhåbentlig solrige uger :-)
9 år17. juli 2015 kl. 18:35
Så er jeg tilbage fra ferie, og er så småt ved at være i gang igen. Vægten siger 93,3, så det er da bedre end før ferien :-).
Motionen er ikke helt i gang endnu, jeg er stadig lidt mærket, efter faldet.

Håber det går godt for jer :-)
9 år4. august 2015 kl. 18:58
HA - det er lige de 700 gram jeg har overtaget. Velkommen hjem :)
9 år5. august 2015 kl. 08:02
Velkommen hjem -;) vi klør på igen . Vægt her er stadig 73 kg og stadig med tobak. -; (
9 år6. august 2015 kl. 14:58
Fint at du har holdt vægten, Tynd68. Er du klar til at ta' kampen op, igen?

Jeg står stille, stadig 93,3. Jeg er ikke kommet igang med motionen endnu. Ryggen driller stadig, efter faldet før ferien :-(.

God weekend
9 år7. august 2015 kl. 14:22
Så blev det vejedag og jeg er stille og roligt på sporet igen :-). Vægten siger i dag: 92,7, så det er - 600 g. siden i fredags :-)

Jeg er, igen, begyndt at taste al mad ind og jeg får gået mine skridt (6-7 km) hver dag, plus lidt cykelture, indimellem.

Glæder mig til at høre hvordan det er gået for jer og hvordan i griber det an.
9 år11. august 2015 kl. 07:06
Hej jomahol. Ja det er skønt vægten bliver på de 73 kg -:) og jeg kan se det går nedad igen for dig. Jeg er klar til at komme af med de sidste 3-5 kg -;) men befinder mig egentlig godt her på 73, også uden at lide nogen former for afsavn. -;) spiser stort set af alt muligt mad. Men tit og lidt.sikke flot som du får motioneret . -;) sejt gået.
9 år13. august 2015 kl. 15:20
jeg må hellere komme på banen igen, vægten står med 2 ottetaller 88,2 - hvorfor jeg ikke kan få lov til at beholde 87 fatter jeg ikke helt, jeg hygger nok lidt for meget - her i huset mangler hverken slik eller kager samt andre usunde ting - min mand har behov for de dele for ikke at tabe sig, i de sidste 4 uger har han/vi talt proteiner som svag/syg skulle han over 100 gram pr. dag og hvad der indeholder meget protein indeholde ofte også mange kcal. tillykke til jer begge kan se at i er kommet igennem uden + kilo.
9 år18. august 2015 kl. 17:00
Det går stille meget stille og roligt nedad. Vægten sagde i dag 92,5. Min motion er stadig på lavt plan, men jeg får da gået mine skridt og lidt cykelture bliver det da til. Jeg regner med at starte til vandaerobic i morgen.

Dejligt at høre fra dig ralu. Jeg synes du klarer det så flot. Klart, at det er svært at holde fokus, når manden skal have det du ikke har godt af :-/. Håber det går godt med ham.
9 år18. august 2015 kl. 19:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...