Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hej Ralu og Fimucile

Det er ikke gået så godt for mig. 96,6 sagde den. De søde sager skal bare væk nu. Jeg får heldigvis en forholdsvis rolig uge. Far blev 85 i går og mor bliver 75 i morgen. Så skal jeg kun køre min mor på sygehuset fredag, ellers kan jeg passe på mig selv hele ugen.

Håber det går godt med din mor, Fimucile.
Ralu, det kører da bare for dig, super. Må lige suge lidt af dit gode arbejde.

God weekend til jer to følge svendinder :-)
10 år7. marts 2014 kl. 19:24
Hej Piger

@Ralu - du er super sej.. jeg klamrer mig lige til lidt af din succes ;-)
@Jomahol - pas på dig selv.. så du kan være der for dine kære...
(jeg har sørget for, at de søde sager er væk - har spist 2x400grams bridgeblanding.. så nu er de væk :-()

Spøg til side.. har det ikke godt med familien - har stort set kun kontakt med min mor på 85 - som nu har det skidt.. var på sygehuset i weekenden, men fik ikke at vide, at min svoger lige havde hentet min mor.. - og ville så ikke køre derhen, da jeg ikke er velkommen i min søster/svogers nærvær.. bliver altid væk fra familie-komsammen, da jeg mener, at det er vigtigere, at de som har børn, kommer sammen.. og kommer jeg, laver min søster en scene - og det gider jeg ikke... nøj, hvor er det bare lidt op af bakke en gang imellem :-(
men jeg ligner heldigvis min mor - lidt rund, men kan snakke med alle / prøver på altid at være venlig .. det kan være vi er lidt kede inden i - men ... the clown always smile...
10 år7. marts 2014 kl. 21:37
Tak i lige måde Fimucile. Du må også passe godt på dig selv. Og husk at selv om klovnen smiler, må den gerne vise at den er ked ;-/

Ralu sikke overarbejde du er kommet på, lige nu :-). Jeg er sikker på, at både Fimucile og jeg kommer stærkt igen.
10 år8. marts 2014 kl. 18:20
Jeps, så går det den rigtige vej igen

Startvægt: 98,3
Sidste vejning: 96,6
I dag: 95,7

Mine motions planer for i går, røg en tur i vasken. Så derfor var jeg ude at gå, efter aftensmaden. Vi er 4 på min arbejdsplads, der er tilmeldt Tæl skridt. Da jeg er holdkaptajn, er jeg jo nødt til at gå foran med et godt eksembel. Tror det er rigtig godt for mig. Jeg har et lille konkurrence gen i maven :-)

Ha' en dejlig og forhåbentlig solrig dag.
10 år11. marts 2014 kl. 07:00
Flot @Jomahol - lyder godt med "Tæl skridt" konkurrencen :-)

jeg står på 95,8 og prøver at lade være med at lade den sk... vægt stresse mig ;-)
10 år11. marts 2014 kl. 07:20
ØV - nu er det mig der går den forkerte vej, 92,4, havde også en rigtig dum dag i går, intet ville som jeg ønskede og i nat vågnede jeg kl. ca. 2.30 og følte mig lidt mærkelig, stod op, målte mit blodsukker som var på 2,9 - så er der kun en ting at gøre, spise, det blev 2 stk. knækbrød med smør og ost, gik iseng da blodsukkeret var oppe på 4,7 og som godt resten af natten.

@Fimucile, kæmp videre, det skal nok lykkedes!
@ Jomahol, godt gået - både med vægten og "tæl skridt"

jeg har før brugt en skridttæller næsten daglig, elsker alt der kan måles, nu bruger jeg, når jeg går, endomondo på telefonen
10 år11. marts 2014 kl. 08:55
Øv Ralu, det var da træls, men godt at du kender årsagen.

Jeg har det lige som dig, elsker alt hvad der kan måles og føres stattestik over, he he
10 år11. marts 2014 kl. 18:10
@Ralu - godt du er opmærksom på årsag/løsning.. jeg er slet ikke så rationel, selvom leg lever af, at strukturere arbejde/arbejdsformer - programmering af systemer m.v. det er måske derfor, at jeg er så impulsiv, når jeg er "mig selv"..
10 år11. marts 2014 kl. 21:30
Fimucile, du har også meget at tænke på lige for tiden. Prøv at tænke lidt på dig selv :-). Giv dig selv et klap på skulderen for det du gør godt, i stedet for at gi' dig selv en over næsen, for det der ikke går så godt.
10 år11. marts 2014 kl. 22:00
i er så seje begge to, har nok at kæmpe med, syge forældre, familie problemer - sikker på i igen er kommet på rette spor, jeg selv noterer ALT hvad jeg spiser også slik, kager og andet usundt, har man emballagen står der hvor mange kcal der er i 100 g alt bliver registreret i dette program, når jeg har syn for sagen er det lettere at tage hånd om "problemet". Diabetes som jeg har levet med i over 20 år generer mig ikke i dagligdagen, men gør nok at jeg er vant til at tage hensyn og tænke mig om inden jeg putter noget i munden, er det gået galt (hvad ofte er sket) så er det "bare" at tage lidt ekstra insulin - en uvane jeg gerne vil af med, på mine 2 ugentlige faste dage (ca. 500 kcal) indregulerer jeg insulinen efter hvad jeg indtager kun 1 gang på 5 uger er det gået "galt".

Vi "ses" på fredag, forhåbentlig til en positiv udvikling, jeg ved at i kan. :-)
10 år12. marts 2014 kl. 17:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...