#531 af tynd74
Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+tynd74
Lækkert jomahol med nyt frisk værelse -;) æv til vægten i dag pga konfirmation hele dagen i går. Vægt steget 2 kilo . De kan da ikke blive siddende vel -;) tak for ordene. Men trangen dukker ski stadig op og fristes af et hiv hver morgen . Men kan sagtens undvære ellers
9 år4. maj 2015 kl. 08:13
Alinea66
Hej Tynd
Det er så flot at du holder ud! Der gik 6 måneder før jeg slet ikke mere fik tanken om smøger. Og det tror jeg er meget almindeligt. Så du må være tålmodig lidt endnu. Selvom det er svært!
Det er så flot at du holder ud! Der gik 6 måneder før jeg slet ikke mere fik tanken om smøger. Og det tror jeg er meget almindeligt. Så du må være tålmodig lidt endnu. Selvom det er svært!
9 år4. maj 2015 kl. 11:16
tynd74
Tak alinea69
9 år4. maj 2015 kl. 14:00
jomahol
Det går bare den forkerte vej :-(. vægten siger 89,1. Jeg må erfare at jeg ikke kan fokusere på kost samtidig med renovering af mit værelse.
Jeg er ved at være godt udbrændt så i øjeblikket er det de nemme løsninger når vi når sidst på eftermiddagen og aftenen.
Jeg er ved at være godt udbrændt så i øjeblikket er det de nemme løsninger når vi når sidst på eftermiddagen og aftenen.
9 år5. maj 2015 kl. 10:58
ralu
8. maj
så er det igen vejedag
87,4
min næste vejedag bliver på mandag da vi mandag eftermiddag tager på et mini cruise til Oslo (med god mad)
Jomahol, spændt på om du har vendt skuden og igen fået 2 8-taller
Tynd68, tror og håber du igen har fået smidt de 2 overflødige kilo, flot at du stadig er røgfri - hold ud.
god weekend.
87,4
min næste vejedag bliver på mandag da vi mandag eftermiddag tager på et mini cruise til Oslo (med god mad)
Jomahol, spændt på om du har vendt skuden og igen fået 2 8-taller
Tynd68, tror og håber du igen har fået smidt de 2 overflødige kilo, flot at du stadig er røgfri - hold ud.
god weekend.
9 år8. maj 2015 kl. 07:42
jomahol
Vægten sagde idag 88,9, men lidt har jo også ret :-)
Min datter fylder 30 i dag, så i dag og i morgen skal det fejres. Håber ikke det koster alt for meget vægtmæssigt.
Flot ralu, du er god til at komme tilbage på sporet :-). God tur til Oslo.
Tynd68, mon du er kommet af med de dumme to kilo?
Min datter fylder 30 i dag, så i dag og i morgen skal det fejres. Håber ikke det koster alt for meget vægtmæssigt.
Flot ralu, du er god til at komme tilbage på sporet :-). God tur til Oslo.
Tynd68, mon du er kommet af med de dumme to kilo?
9 år8. maj 2015 kl. 08:32
tynd74
Vi klarer det stort set fint alle tre , synes jeg. God weekend til jer begge. Her i dag sagde den 74 kg så æv nej. Men ved det skyldes væske sent i aftes. -;) ligger ellers fint på de 73 kg. Og ja stadig ikke - ryger. Skal selv til fødselsdag hos min svigersøn i morgen hele dagen -;)
9 år8. maj 2015 kl. 09:38
tynd74
De to kilo var lige efter to dages stævne of efter et par dage var de heldigvis væk -;) flot flot ralu . Du er jo under det bagerste 8, tal nu 87.4 kg kanon -;)
9 år8. maj 2015 kl. 09:41
Alinea66
Hej tynd - god fest. Og så lige et moderligt råd: Jeg håber så meget for dig at du forbliver røgfri.
Sørg for at have en ikke-ryger-strategi for fødselsdagen. Jeg ved af bitter erfaring at fester er farlige. Men det hjælper at have det tænkt igennem hjemmefra (a la: Når de andre går ud for at ryge, vil jeg ..... )
Selv alkohol kan være et problem - min modstandskraft faldt katastrofalt som promillerne gik ind. SELV hvis der ikke var andre rygere til stede - og jeg i øvrigt kunne få fingre i smøger.
Sørg for at have en ikke-ryger-strategi for fødselsdagen. Jeg ved af bitter erfaring at fester er farlige. Men det hjælper at have det tænkt igennem hjemmefra (a la: Når de andre går ud for at ryge, vil jeg ..... )
Selv alkohol kan være et problem - min modstandskraft faldt katastrofalt som promillerne gik ind. SELV hvis der ikke var andre rygere til stede - og jeg i øvrigt kunne få fingre i smøger.
9 år8. maj 2015 kl. 10:03
tynd74
Tja du har ret -;) kan snuppe 4 hiv uden flere efterfølgende. Og ej Heller næste dag. Men det er jo pjat. For kan sagtens undvære helt skal bare give slip. Og så evt læse hele bogen igen. Noget må Være smuttet. -;)
9 år10. maj 2015 kl. 07:05