#521 af tynd74
Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+tynd74
Tak skal I have . Jeg er fristet i dag til den skide smøg . Så må hellere læse den igen -;) fik grønt lys ved lægen i dag . Betændelse tal kun på 7 og intet at høre på lungerne. Så spurgte jeg ham direkte om han kunne høre ryger lunger eller kohl. Intet det lød fint og ej Heller infektion. Men når jeg så har noget enten forkølelse eller lign sætter det sig i bronkier og lunger som ryger.og så kan det lyde som lunge sygdomme for læserne -;) sagde han . Pyh slap igen med skrækken . Så ja jeg må læse den igen -;)
9 år29. april 2015 kl. 20:11
tynd74
Ikke læserne men selvfølgelig lægerne
9 år29. april 2015 kl. 20:11
Alinea66
For mig gik der nok 6 måneder før jeg aldrig blev fristet. Så du må belave dig på at indimellem kommer svære øjeblikke.
Afspændingsøvelser kan hjælpe:
OPLØS DIN RYGETRANG
I denne øvelse vil vores rygestoprådgiver hjælpe dig med at håndtere rygetrang.
Det er vigtigt, at du kan sidde uforstyrret i de ca. 4 minutter, som øvelsen varer. Sæt dig behageligt i en god stol, afspil lyden og følg de instruktioner, du får undervejs.
(et forældet link til ekvit.dk er blevet fjernet)
Afspændingsøvelser kan hjælpe:
OPLØS DIN RYGETRANG
I denne øvelse vil vores rygestoprådgiver hjælpe dig med at håndtere rygetrang.
Det er vigtigt, at du kan sidde uforstyrret i de ca. 4 minutter, som øvelsen varer. Sæt dig behageligt i en god stol, afspil lyden og følg de instruktioner, du får undervejs.
(et forældet link til ekvit.dk er blevet fjernet)
9 år29. april 2015 kl. 22:36
tynd74
Lægen sagde i går at jeg enten har en meget meget mild kohl eller astma . Han hælde mere til astmaen for puste prøven blev bedre af brikanyl. Så nu skal jeg også tage en pulmicort i 14 dage og så skal jeg testes igen. Men lunger lød fint. Intet at høre sagde han. Ryger i det mindste ikke mere.
9 år1. maj 2015 kl. 07:45
tynd74
Alina kan du sætte internet adressen ind som et link.? Kunne ikke få din anbefalede side frem .
9 år1. maj 2015 kl. 07:47
tynd74
Den melding så kom med i går . Var efter en lunge funktions test
9 år1. maj 2015 kl. 07:48
ralu
87,7 igen - fik i går aftes varme hveder med smør, ost og syltetøj torsdag er ellers min fastedag med max 500 kcal.
9 år1. maj 2015 kl. 09:19
Alinea66
Hej tynd - man kan desværre ikke lave klikbare links her, men det skulle virke hvis du markerer hele linien, kopierer den og sætter ind i toplinien i din browser, dvs. det program du ser internettet med. Ellers send mig en mail, så mailer jeg dig et klikbart link: e@daes.dk
9 år1. maj 2015 kl. 11:13
tynd74
okey tak Aline69 ;-)
9 år1. maj 2015 kl. 16:23
jomahol
Du klarer det så fint ralu, er lidt "misundelig" på dine 7'taller.
Jeg glemte fuldstændig vejedagen. Jeg er i fuld sving med at renoverer mit lille ekstra værelse og fredag skulle jeg til en kollegas 25 års jubilæum, så i min verden var det lørdag.
Tynd68, hvor er det godt at du er holdt op med at ryge, især med den melding :-)
Vi ses på tirsdag
Jeg glemte fuldstændig vejedagen. Jeg er i fuld sving med at renoverer mit lille ekstra værelse og fredag skulle jeg til en kollegas 25 års jubilæum, så i min verden var det lørdag.
Tynd68, hvor er det godt at du er holdt op med at ryge, især med den melding :-)
Vi ses på tirsdag
9 år3. maj 2015 kl. 07:39