#41 af ralu
Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+ralu
vejning
92,9 - det var det vægten stoppede ved i morges, det har været en uge med MEGET svingende vægt, men endelig kom den under 93.
10 år28. februar 2014 kl. 08:56
jomahol
Startvægt: 98,3
Sidste vejning: 95,4
I dag: 95,3
Vægttab ialt: 3 kg.
Umiddelbart ser det jo godt nok ud, men når vægten siden sidste vejning har været under 95, så bliver jeg bare så træt af mig selv, og synes det hele er lidt håbløst.
Tillykke ralu, der findes bare ikke noget bedre, end når man kommer under de magiske grænser.
Fimucile, vi to må vist hanke op i os selv, og så ellers komme op på hesten (jernhesten), igen. :-)
God weekend til jer :-)
Sidste vejning: 95,4
I dag: 95,3
Vægttab ialt: 3 kg.
Umiddelbart ser det jo godt nok ud, men når vægten siden sidste vejning har været under 95, så bliver jeg bare så træt af mig selv, og synes det hele er lidt håbløst.
Tillykke ralu, der findes bare ikke noget bedre, end når man kommer under de magiske grænser.
Fimucile, vi to må vist hanke op i os selv, og så ellers komme op på hesten (jernhesten), igen. :-)
God weekend til jer :-)
10 år28. februar 2014 kl. 09:50
ralu
vejning mandag
i morges stod der 92,5 - ikke værst, ved godt det er en dag for tidligt MEN om nogle timer skal vi bruge julegaven fra børn og børnebørn, en overnatning på et 5* hotel, der er boblende vin på værelset som velkomst, i aften en 5 retters menu og buffet i morgen tidlig, og ingen vægt, jeg vil nyde opholdet og tage kampen mod de overflødige kilo op igen i morgen eftermiddag.
håber at i har haft vinden med jer siden sidste vejning, knus til jer, vi "ses" på fredag.
håber at i har haft vinden med jer siden sidste vejning, knus til jer, vi "ses" på fredag.
10 år3. marts 2014 kl. 08:15
bruger slettet
God tur - det var dog en fantastisk julegave :-)
10 år4. marts 2014 kl. 07:01
bruger slettet
vejning - 95,3 :-(
Men buffet, rester derfra, og sygdom i familien - så hænger jeg lidt i dyndet.. kommer op igen i løbet af et par uger.. ;-)
Men buffet, rester derfra, og sygdom i familien - så hænger jeg lidt i dyndet.. kommer op igen i løbet af et par uger.. ;-)
10 år4. marts 2014 kl. 07:04
jomahol
Hej med jer
Kost pg motion står ikke øverst på dagsordnen, lige nu. Min mor er indlagt med en svulst på/i hjernehinden. Har lige fået afvide i dag at den er godartet. Min far skal have en ny hjerteklap, så der er mange undersøgelser. Puha, så jeg har nok at se til, lige nu.
Så i dag sagde vægten 96 :-(
Hvor går det bare godt for dig Ralu, dejligt. Og sikken dejlig gave. Håber I har nydt den og hinanden.
Fimucile, jeg er sikker på at du kommer stærkt igen.
Godt vi har hinanden:-)
Kost pg motion står ikke øverst på dagsordnen, lige nu. Min mor er indlagt med en svulst på/i hjernehinden. Har lige fået afvide i dag at den er godartet. Min far skal have en ny hjerteklap, så der er mange undersøgelser. Puha, så jeg har nok at se til, lige nu.
Så i dag sagde vægten 96 :-(
Hvor går det bare godt for dig Ralu, dejligt. Og sikken dejlig gave. Håber I har nydt den og hinanden.
Fimucile, jeg er sikker på at du kommer stærkt igen.
Godt vi har hinanden:-)
10 år4. marts 2014 kl. 19:17
bruger slettet
Hej Jomahol
Vi ligner vist hinanden ret meget.. Som din weekend gik, gjorde min også næsten.. Min mor trimlede om og slog hovedet (nok af for højt/svingende blodtryk m.m. som jeg desværre også kæmper med) - hvor længe hun har ligget ved ingen - men nogle timer, inden hun kom til sig selv, og kunne ringe en nabo.. der var en masse blod :-(
Så hun blev tjekket igennem, og endelig har de fundet ud af, at hun skal have fikset en hjerteklap, der er forkalket.. Hun er 85, så det er ikke så fedt.. men godt det ikke gik værre :-)
Det er ikke nemt at fokusere på maden - men blot den uro, får vægten til at være upålidelig.. ;-)
Vi ligner vist hinanden ret meget.. Som din weekend gik, gjorde min også næsten.. Min mor trimlede om og slog hovedet (nok af for højt/svingende blodtryk m.m. som jeg desværre også kæmper med) - hvor længe hun har ligget ved ingen - men nogle timer, inden hun kom til sig selv, og kunne ringe en nabo.. der var en masse blod :-(
Så hun blev tjekket igennem, og endelig har de fundet ud af, at hun skal have fikset en hjerteklap, der er forkalket.. Hun er 85, så det er ikke så fedt.. men godt det ikke gik værre :-)
Det er ikke nemt at fokusere på maden - men blot den uro, får vægten til at være upålidelig.. ;-)
10 år4. marts 2014 kl. 19:39
bruger slettet
Hej Jomahol
10 år4. marts 2014 kl. 19:39
bruger slettet
95 - ok... når jeg bl.a. faldt i med 2 poser bridgeblanding.. uha.. Jeg plejer ikke være så vild efter søde sager, men dette "sygehustummel" tager lige pusten af... har heller ikke været i fitness, og mit kort udløber i næste uge - gider ikke gentegne lige nu - det er for dyrt at have, når jeg ikke får det brugt.. må prøve at komme på cyklen noget mere..
10 år7. marts 2014 kl. 07:55
ralu
92,2 helt tilfreds, håber det går bedre med jeres forældre, pludselig mindes jeg hvordan jeg havde det for 2 år siden med en syg mor de sidste par måneder inden hun døde i en alder af 93 år, min far mistede jeg for 25 år siden, vi havde et fantastisk ophold på hotellet, fantastisk mad - morgenmaden spiste jeg ikke så meget af der var "ikke plads" i maven, jeg indtaster hvad jeg skal i telefonens kalender både fitness og fastedagene ( ca. 500 kcal) 2 af hver pr. uge ca. 4 uger frem, så syntes jeg det er svært at springe over nu da vejret bliver bedre ska fitness måske erstattes af nogle cykelture.
Fimucile - et lille råd, prøv at købe en pose mandler de er bedre en bridgeblanding, heri er der mange gode ting, valnødder kan også anbefales.
Fimucile - et lille råd, prøv at købe en pose mandler de er bedre en bridgeblanding, heri er der mange gode ting, valnødder kan også anbefales.
10 år7. marts 2014 kl. 08:28