Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Arh får et nyt præparat i stedet plus nogle andre . Får faktisk mange piller for det forhøjede blodtryk . Det er arveligt . Mistede en bror som 40 årige og har to tilbage . Hvoraf den ene også har det . Min mor havde det også . Så nej medicin fri bliver jeg ikke . Men de værste er næsten væk . -;)
9 år27. marts 2015 kl. 23:19
Jeg jubler ikke i dag, 89,9. 00 g på. Jeg kender årsagen, men det er ingen undskyldning. Jeg har ikke voldædt , for det kan jeg jo ikke. Jeg har bare indtaget flere kcal end jeg har forbrændt.

Jeg skal i sommerhus i påsken, sammen med familien. Jeg får ikke meldt vægt ind på fredag, så vi ses på tirsdag.

Jeg er spændt på, at høre hvordan det er gået jer, ralu og tynd68. God påske, til jer :-)
9 år31. marts 2015 kl. 07:01
Rigtig god påske ferie til dig jomahol -:) det er god til dig . -:)
Er glad for nu, at der ikke sker noget, med vægten her. Pga diarré i 14 dage . Et Være renderi. Så vægt her stadig 74 kg
Også god påske ferie til dig ralu -:)
9 år31. marts 2015 kl. 07:55
jeg er i sommerhus ses på tirsdag.

god påske
9 år1. april 2015 kl. 15:43
Hej "piger"
Håber I har haft en dejlig påske :-)

Jeg blev noget overrasket da jeg stod på vægten i morges, 89,4. Tænk jeg har tabt 500 g. selv om vi var i sommerhus. Vi lavede selvfølgelig selv maden, og kunne derfor selv bestemme hvad den skulle bestå af. Der røg da et enkelt påskeæg ned, et par pandekager og lidt chips om aftenen. Vi gik mange lange ture og der var en del leg med børnebørnene, så motionen var vist på pads :-)

God tirsdag :-)
9 år7. april 2015 kl. 07:01
hvor er det herligt Jomahol, ferie, motion og godt mad og så alligevel nedgang i din vægt, så har gå-turene da gavnet.

her har det været sygdom hele påsken, har lige snakket med lægen og hun siger det nærmest er en mave-influenca, som rigtig nok føles ,som både virus og influneca på samme tid, tager op til 14 dage sagde hun :O æv æv

er nu nede på 73kg ;-) dejligt godt nok, men ville selvfølgelig hellere have været rask og den kilo tungere ;-)
9 år7. april 2015 kl. 08:16
Æv, hvor er det træls for dig. Synes da også det har taget lang tid. Kan godt forstå. at du hellere ville være det kilo tungere og så undvære maveinfluenzaen.

Håber på snarlig bedring, til dig tynd68.
9 år7. april 2015 kl. 17:45
kom først hjem fra sommerhuset tirsdag eftermiddag

onsdag morgen stod vægten på 88,8 - er godt tilfreds da jeg ikke i påsken har levet som jeg burde.

jomahol, flot føler du er ved at puste mig i nakken men du skal være så velkommen.
tynd68, kedeligt med dine maveproblemer.
9 år8. april 2015 kl. 10:50
Det er da ganske godt, oven på en påskeferie.
Ja, du kan tro at jeg puster, Ralu :-) :-)
9 år8. april 2015 kl. 13:19
hvor er det herligt at høre i begge har haft en god ferie ;-) og tak til jer begge ;-) begynder at mærke en markant bedring nu , men det er jo også oplivende med det her gode vejr ;-) mangler vist bare energi nu ;-)
9 år8. april 2015 kl. 17:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...