Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+jomahol
Det er da noget være l*rt tynd68, du tror ikke, at du skal den vej af lægen og ha' noget til at stoppe det mave halløj.
Åh ja den sommertid, tror altså ikke at jeg når det, hi hi hi. den var eller go' :-)
Åh ja den sommertid, tror altså ikke at jeg når det, hi hi hi. den var eller go' :-)
9 år26. marts 2015 kl. 13:09
tynd74
snakkede med lægen i dag og hendes svar var, hun troede det var, fordi jeg var holdt med betablokkere ( for for høj blodtryk ) og det er så kroppens reaktion ;-( æv alligevel, jeg skulle fortsætte med, at tage imodium og så skulle vi se efter påske, ellers skulle hun have, en prøve og sende ind :O håber da ski det er stoppet inden, dagen i dag er sovet væk ,, æv æv mangler sol og energi ;-)
9 år26. marts 2015 kl. 17:19
Alinea66
apoteket.dk - hvordan virker de.aspx
Her står
Gode råd
Pludseligt ophør med brugen af betablokkere kan give for hurtig hjerterytme, hovedpine, svedeture og trykken i brystet. Man risikerer tillige en forværring af hjertekrampe og blodtryksstigning. Nedtrapning bør altid ske i samråd med egen læge og bør ske over 1-2 uger
Men diaree nævnes ikke?
Til gengæld står det som bivirkning ved at tage medicinen.
Håber du snart er fit for fight.
Her står
Gode råd
Pludseligt ophør med brugen af betablokkere kan give for hurtig hjerterytme, hovedpine, svedeture og trykken i brystet. Man risikerer tillige en forværring af hjertekrampe og blodtryksstigning. Nedtrapning bør altid ske i samråd med egen læge og bør ske over 1-2 uger
Men diaree nævnes ikke?
Til gengæld står det som bivirkning ved at tage medicinen.
Håber du snart er fit for fight.
9 år26. marts 2015 kl. 19:50
ralu
27.03.15
så er det vejedag igen,
helt tilfreds 88,7
helt tilfreds 88,7
9 år27. marts 2015 kl. 08:14
jomahol
Det kan jeg godt forstå ralu, det er også nogle flotte 8' taller du har :-)
Hos mig, står vægten stille 89,3, nok fordi jeg ikke kunne holde fingrene fra slikposen.
God weekend
Hos mig, står vægten stille 89,3, nok fordi jeg ikke kunne holde fingrene fra slikposen.
God weekend
9 år27. marts 2015 kl. 14:01
tynd74
alinea69 , jeg fik det helt store tjek i tirsdags, både med hjertekiogram og måling , plus blodprøver og har det ellers fint, hun sagde så godt nok det modsatte, at alle de betablok nærmest havde givet mig forstoppelse, og ganske rigtig var jeg meget hård i maven i alle de år, men hun mener dog det er en udrensning ;-) blodtrykket er fint nu og har aldrig været så lav, feks 147/87 ;-) er trappet ned over 8 - 10 uger får dog en endnu ;-)
vægt det samme hos mig
men hvor er det skønt ralu ;-) din dropper bare nedad ;-)
og jomahol lidt slik skal vi da have en gang imellem ;-)
god påske til alle ;-)
vægt det samme hos mig
men hvor er det skønt ralu ;-) din dropper bare nedad ;-)
og jomahol lidt slik skal vi da have en gang imellem ;-)
god påske til alle ;-)
9 år27. marts 2015 kl. 18:06
jomahol
Dejligt at det hele er som det skal være, tynd68.
Vi må vist satse på nedgang til på tirsdag :-D
Vi må vist satse på nedgang til på tirsdag :-D
9 år27. marts 2015 kl. 19:00
ralu
vi holder alle 3 skansen - lidt op lidt ned, fantastisk flot.
9 år27. marts 2015 kl. 21:26
Alinea66
Tynd68, tillykke med at du kan droppe medicinen helt! Så bliver maven sikkert også god. Godt imodium findes!
9 år27. marts 2015 kl. 22:34
er godt nok også træt af det ;-) nu må det da snart toppe ;-)
men ja herligt med medgang til os alle ang den vægt ;-)
husk nu d 29 marts skal alle vægte stilles 10kg ned, så går den over til sommertid ;-) haha