Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+jomahol
Tillykke med fødselsdagen, ralu. Det var da en dejlig gave :-) :-)
Tynd68 lidt op og lidt ned, det er bare så træls, men husk på, at du stadig er under 75, så det er dejligt.
Tror jeg vil opfinde en vægt, der kun kan gå nedad, var det ikke en god ide :-)
Ses fredag
Tynd68 lidt op og lidt ned, det er bare så træls, men husk på, at du stadig er under 75, så det er dejligt.
Tror jeg vil opfinde en vægt, der kun kan gå nedad, var det ikke en god ide :-)
Ses fredag
9 år3. marts 2015 kl. 15:45
ralu
jomahol, husk jeg køber den først af dine fantastiske vægte.
9 år3. marts 2015 kl. 21:43
jomahol
ha ha ha det er noteret, ralu :-)
9 år4. marts 2015 kl. 06:54
tynd74
tillykke med dagen ralu ;-)
ja he he , jeg står som nr to i køen ;-)
eller også skal vi have en der KUN står SMUK på , hver gang vi træder op på den ;-)
ja he he , jeg står som nr to i køen ;-)
eller også skal vi have en der KUN står SMUK på , hver gang vi træder op på den ;-)
9 år4. marts 2015 kl. 11:57
jomahol
Den må jeg lige videre udvikle, den smuk vægt :-) Ha ha ha.
9 år4. marts 2015 kl. 18:55
jomahol
Så blev det atter vejedag, og jeg kan næsten ikke få armene ned :-D :-D
Vægten sige 90,1, altså et minus på 1,1 kg siden tirsdag, yeaaaaa. Og jeg har ingen gang fået min nye vægt i produktion, ha ha ha.
Det eneste jeg har ændret på, i denne omgang er, at ingen slik, masser af grove grøntsager, går mindst 6 km hver dag og så træning 4-5 gange pr uge.
Håber også at det er gået godt for jer :-)
Rigtig god weekend
Vægten sige 90,1, altså et minus på 1,1 kg siden tirsdag, yeaaaaa. Og jeg har ingen gang fået min nye vægt i produktion, ha ha ha.
Det eneste jeg har ændret på, i denne omgang er, at ingen slik, masser af grove grøntsager, går mindst 6 km hver dag og så træning 4-5 gange pr uge.
Håber også at det er gået godt for jer :-)
Rigtig god weekend
9 år6. marts 2015 kl. 07:06
ralu
hvor er du sej jomahol, ja vi ved jo hvordan vi skal gøre - noget andet ar at gøre det.
89,8 - jeg går meget, men når ikke i fitnesscentret og maden på ikke fastedage er ikke helt OK, sygdom her i familien fylder også en del, min man er i gang med sidste kemobehandling - så afventer vi scanning og lægesamtale som forhåbentlig er en rask erklæring, jeg selv skal til kontrol med diabetes og stofskifte i næste uge og den 16 til hjertescanning, så vi keder os ikke.
god weekend
89,8 - jeg går meget, men når ikke i fitnesscentret og maden på ikke fastedage er ikke helt OK, sygdom her i familien fylder også en del, min man er i gang med sidste kemobehandling - så afventer vi scanning og lægesamtale som forhåbentlig er en rask erklæring, jeg selv skal til kontrol med diabetes og stofskifte i næste uge og den 16 til hjertescanning, så vi keder os ikke.
god weekend
9 år6. marts 2015 kl. 08:58
jomahol
Tak ralu, jeg synes nu også at du er sej. I så så meget at slås med hjemme hos jer, lige nu. Så meget der nemt kan flytte fokus, og så holder du stadig fast i dit 8 tal, det synes jeg er SEJT.
Håber din mand bliver erklæret rask og at dine undersøgelser kommer til at gå godt.
De bedste tanker til jer.
Håber din mand bliver erklæret rask og at dine undersøgelser kommer til at gå godt.
De bedste tanker til jer.
9 år6. marts 2015 kl. 17:04
tynd74
Ønsker dig ralu og din mand alt det bedste . Håber han er rask nu. Flot som i begge to får motioneret . Min vægt er stadig 74 kg .knus til jer begge og rigtig god weekend
9 år7. marts 2015 kl. 10:41
på gensyn på fredag