Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+ralu
06.02.15
sikken en dejlig morgen!
89,7
89,7
9 år6. februar 2015 kl. 08:40
tynd74
Hjertelig tillykke ralu ?75 kg til mig
9 år6. februar 2015 kl. 15:14
jomahol
Så dejligt Ralu, så fik du dit 8 tal at se, tillykke med det.
Dejligt, at du kom på de 75 igen, tynd68.
Jeg kom ikke på vægten, er slået lidt ud af den. Har været til en del undersøgelser pga brystsmerter. Har fået svar på, at hjertet er forstørret. Hvilken betydning det har og hvad der skal ske ved jeg ikke.
Tror jeg lige har brug for at samle mig selv op, her i weekenden. Jeg skal nok komme tilbage :-)
Dejligt, at du kom på de 75 igen, tynd68.
Jeg kom ikke på vægten, er slået lidt ud af den. Har været til en del undersøgelser pga brystsmerter. Har fået svar på, at hjertet er forstørret. Hvilken betydning det har og hvad der skal ske ved jeg ikke.
Tror jeg lige har brug for at samle mig selv op, her i weekenden. Jeg skal nok komme tilbage :-)
9 år6. februar 2015 kl. 18:39
ralu
tynd68 - et stort tillykke til dig.
Jomahol, kedeligt at høre at du igen har nogle skavanker, håber du snart er frisk igen, forstår at de kniber med at holde gejsten oppe nu du har så meget at slås med. pøj pøj - vi "ses"
Jomahol, kedeligt at høre at du igen har nogle skavanker, håber du snart er frisk igen, forstår at de kniber med at holde gejsten oppe nu du har så meget at slås med. pøj pøj - vi "ses"
9 år6. februar 2015 kl. 23:36
tynd74
god bedring Jomahol, og pas på dig selv ;-) og klø på ralu , nu rasler det af dig ;-)
9 år7. februar 2015 kl. 08:07
blåhval
Det var da godt nok en øv-opdatering at læse. Jeg synes altså efterhånden du har været igennem nok. Håber der snart kommer noget positivt i din retning jomahol. Sender dig ihvertfald gode tanker.
9 år7. februar 2015 kl. 10:49
ralu
10.02.15
for 3. gang i træk viser vægten
89,7 - det er ok, vi har lige nu et barnebarn på ferie, så ingen fastedag i går.
jomahol, håber det går dig vel, venter spændt på at hører fra dig.
89,7 - det er ok, vi har lige nu et barnebarn på ferie, så ingen fastedag i går.
jomahol, håber det går dig vel, venter spændt på at hører fra dig.
9 år10. februar 2015 kl. 08:51
jomahol
Hvor er det flot ralu, dejligt med dit 8 tal :-).
Jeg har det lidt træls, synes godt nok jeg skal meget igennem. Ved endnu ikke hvad der skal ske, men jeg ved ved at jeg er nødt til at handle. Jeg skal under alle omstændigheder tabe mig.
Jeg tænker lige lidt og hopper på vægten igen, på fredag.
Jeg har det lidt træls, synes godt nok jeg skal meget igennem. Ved endnu ikke hvad der skal ske, men jeg ved ved at jeg er nødt til at handle. Jeg skal under alle omstændigheder tabe mig.
Jeg tænker lige lidt og hopper på vægten igen, på fredag.
9 år10. februar 2015 kl. 20:14
tynd74
ja hvor er det dejligt ralu, tillykke med dit 8´tal ;-)
håber det bedste for dig jomahol, nogen gange er det hele bare æv for en ;-( god bedring
min siger stadig 75kg
håber det bedste for dig jomahol, nogen gange er det hele bare æv for en ;-( god bedring
min siger stadig 75kg
9 år11. februar 2015 kl. 08:12
vægt i går 76kg,, min mens, har det sidste år´s tid udeblevet ca 3 måneder kommen i 4-5 måneder for så det samme igen
havde i dec men ikke i januar og så kom det nu her i går :O
håber det er forklaringen ;-) men har nu også syndet lidt