Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+ralu
91,1, tilfreds, kunne være bedre men OK, skal i dag starte på genoptræning af knæet.
tynd68 - syntes du har en flot vægt, ens vægt vil altid svinge med 1-2 kilo, held og lykke med projektet.
tynd68 - syntes du har en flot vægt, ens vægt vil altid svinge med 1-2 kilo, held og lykke med projektet.
10 år18. november 2014 kl. 08:11
tynd74
jeg prøver i hvert tilfælde Jomahol og tak til dig også ralu.. det underlige er at min kiropraktor ( der ser mig i trusser og bh ,hver gang)har de sidste 2 gange sagt, du taber dig da godt nok og bliver mindre og mindre og hun gik helt baglæns og måbede i går :O, for nålen på vægten står bare stille.....
10 år18. november 2014 kl. 17:06
ralu
90,9, syntes også at det går bedre med benet.
10 år21. november 2014 kl. 08:47
jomahol
Hvor er det godt at høre ralu.
jeg fik desværre ikke skrevet fredag. Jeg rejste til Fyn, til min veninde som desværre skal have amputeret det ene ben. Jeg bliver hos hendes børn hele ugen. Jeg får ikke noteret vægt før på tirsdag.
jeg fik desværre ikke skrevet fredag. Jeg rejste til Fyn, til min veninde som desværre skal have amputeret det ene ben. Jeg bliver hos hendes børn hele ugen. Jeg får ikke noteret vægt før på tirsdag.
10 år22. november 2014 kl. 20:51
ralu
jomahol, sikken en historie, godt du kan hjælpe.
her siger vægten igen 90,9
her siger vægten igen 90,9
10 år25. november 2014 kl. 11:28
ralu
91,0 - de sidste par dage er der forsvundet meget væske fra benet, kun knæet er nu hævet.
10 år2. december 2014 kl. 08:24
jomahol
Du ligger meget stabilt i øjeblikket, ralu. Dejligt at du snart r fri for væsken.
Det var en hård uge på fyn. Det går heldigvis godt med min veninde, selv om der stadig er kræft i den ene lunge og nyre. Vi ser fremad og tror på det bedste.
Jeg kører op og ned, det duer bare slet ikke. Vægten siger i dag 93,4. Jeg har ændret mit delmål til 92, har brug for lidt succes :-).
Vi ses på fredag.
Det var en hård uge på fyn. Det går heldigvis godt med min veninde, selv om der stadig er kræft i den ene lunge og nyre. Vi ser fremad og tror på det bedste.
Jeg kører op og ned, det duer bare slet ikke. Vægten siger i dag 93,4. Jeg har ændret mit delmål til 92, har brug for lidt succes :-).
Vi ses på fredag.
10 år2. december 2014 kl. 17:27
blåhval
Jomahol, du har givet så meget af dig selv, at du er blevet nedprioriteret fuldstændig. I mine øjne er du en succes. Du skriver faktisk positivt om en negativ ting med venninden, og hvor mange tror du, der kan bevare optimismen efter sådan en uge. Jeg kan godt forstå, at du trænger til en succes, som du kan se, så som et tal på vægten, men tænk lige på, hvad du har gjort for din venninde og ikke mindst hendes børn. Det er succes med stort s.
Du får lige en kæmpekrammer for empatiske indstilling og så sender vi lige wafandes, bare giv mig et smil, når du møder mig på din vej, i din retning.
Du får lige en kæmpekrammer for empatiske indstilling og så sender vi lige wafandes, bare giv mig et smil, når du møder mig på din vej, i din retning.
10 år4. december 2014 kl. 10:27
jomahol
Blåhval, tak for kæmpekrammer og opbakning. Der sker bare så mange ting i mit liv lige nu, men det vil jeg fortælle om, i mit egen tråd.
Det er helt utroligt, hvad der er sket her i ugen. Vægten sagde i dag 90,1 :-). Jeg har straks rettet mit delmår til 90. Ved godt at der ikke er langt dertil, men jeg skal til julefrokost i aften. Jeg ved, at det koster mig lidt på vægten.
Ha' en dejlig fredag og helt fantastisk weekend.
Det er helt utroligt, hvad der er sket her i ugen. Vægten sagde i dag 90,1 :-). Jeg har straks rettet mit delmår til 90. Ved godt at der ikke er langt dertil, men jeg skal til julefrokost i aften. Jeg ved, at det koster mig lidt på vægten.
Ha' en dejlig fredag og helt fantastisk weekend.
10 år5. december 2014 kl. 06:57
Du har da et konkret mål at gå efter, tynd68. Mon ikke du kommer i din habit d. 6/12 :-).
Min vægt siger i dag: 92,1, et minus på 900 g. Så er jeg på rette vej :-).