Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

31.11.14
91,0 - både øv og OK.

gennemsnittet for mine skridt de sidste 7 dage er 3.937.

i dag tager vi til sønderjylland, har lejet en ferielejlighed, ingen vægt den næste uge, her i weekenden for vi besøg af datter, svigersøn samt to skønne børnebørn 3 og 11 år - tirsdag kommer 2 af vore venner, det skal nok blive en hyggelig uge.

jomahol - vi må snart starte jagten på vores ottetaller.

god weekend derude.
10 år31. oktober 2014 kl. 07:42
Lyder som en god weekend :-). Forhåbentlig bliver vejret til et par gå ture.

Min vægt står stille, stadig 91,2. Jeg har bare så meget at slås med pt. så jeg er egentlig glad for stilstand på vægten.

Ja ralu, vi går på jagt :-)

God weekend og god ferie til dig.
10 år31. oktober 2014 kl. 13:06
Jeg synes I klarer det til ug begge to ;-) og ja I er begge hårdt prøvet for tiden, men skønt I stadig holder humøret oppe ;-)

her er det også stil stand , men jeg er blevet ved med rugbrødet til dagens mellemmåltider og hoved måltid og jeg tror på jeg bare skal fortsætte for op pustheden er væk ;-) og jeg føler mig slankere, men vægten er stadig 74kg

forkøelsen hjælper mig egentlig også for pludselig siger maven stop og jeg har levninger til hvert måltid nu, selv om det er de normale afmålte portioner
10 år31. oktober 2014 kl. 17:10
Så siger kroppen fra, men det er jo også at forvente :-(. Er jo lidt på overarbejde.
Vægten siger 91, altså 200 g. Det er nok af at pudse næse, he he.

Mon ikke det snart viser sig på vægten også, tynd68. Det ser da ud til, at du gør det godt :-)
10 år4. november 2014 kl. 10:07
det håber jeg da jomahol ;-) jeg gør hvad jeg kan, synes jeg... hu ha her har vi også været forkølet i næsten 2 uger, IKKE til at slippe af med
:O alt minus på vægten tæller jomahol ;-) kunne du nu have - 200g hver dag eller bare hver anden, så ville det jo være skønt ;-)
10 år4. november 2014 kl. 10:15
her holdes ferie UDEN vægt, syntes jeg lever sundt og efter reglerne, for bevæget mig en del,
antal skridt melle 6 og 8000 dagligt.

håber i begge snart er fri for forkølelse - god bedring
10 år4. november 2014 kl. 10:29
god ferie til dig og hvor er det flot kæmpet ralu, at du nu får gået så meget ;-)
10 år4. november 2014 kl. 16:39
Hejsa og god morgen
Jeg har været nedlagt af den ondeste forkølelse og feber. Kost og motion har ikke stået øverst på listen. Nu er jeg i bedring og klar til at tage fat.
Vægten her til morgen 93,0, øv øv men sådan er det. Jeg har rettet mit delmål til 90, så det går jeg målrettet efter.

Ha' en dejlig weekend
10 år14. november 2014 kl. 07:57
Godmorgen.
Jomahol, kedeligt at du har syg men godt du vil kæmpe videre.
Her stod vægten på 90,9 så jeg er tilfreds, i går var jeg til kontrol med knæet kan forvente at der kan gå op til 1 år før væskeophobningen er væk øv, øv.
10 år14. november 2014 kl. 08:55
æv æv til jer to, træls med sygdom og dårlige domme,,, godt I stadig har fighter ånden i jer ;-)
hmm, her siger den stadig 74kg,,, har for nylig haft den på 76kg,, :O så jeg skal vist også være tilfreds,,,
har haft en lang periode ,hvor den stiger i weekenderne , og så de 74kg lørdag morgen efter,,
så i aftes havde jeg stor underskud efter aftensmaden, gider nemlig ikke det op og ned hele tiden , så spiser ikke noget om aftenen.
Vi skal nemlig have stævne i vores klub d 6 december , så målet indtil da er ( ingenting om aftenen og et fald yderligere i vægten ) har en lys habit jeg gerne vil have på, men lynlåsen gaber ;-)
10 år15. november 2014 kl. 13:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...