Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

jomahol, ja vi fortsætter kampen.

jeg for vandrivende medicin, har fået af vide det ikke er unormalt kan vare op til 12 uger efter operationen - tålmodighed.
10 år21. oktober 2014 kl. 19:13
træls med den væske ralu,, og flot kæmpet med at gå lidt mere ;-) 4000 skridt er da meget set ud fra det du lige har været igennem ;-)
det skal nok gå nedad igen jomahol ;-) synes i er så seje begge to ;-)

her er vægten stadig 74kg,,, så heldigvis ligger den der, eller højst 75kg
og IKKE nogen yderligere stigning, men ser helst den løber nedad ;-)
har ændret kosten til rugbrød i stedet for alt det lyse brød og et eller andet sted føler jeg det hjælper
morgenmad en skive rugbrød med ost og kaffe og lige så der ved ni tiden og så et skive rugbrød til middag med leverpostej.
oppustheden er i hvert tilfælde væk ;-)
scanningen er desværre først sat til d 19 december
og dernæst kan der gå 12 uger før ens egen læge har svaret
hmm det danske sundhedsvæsen :O knus lise
10 år24. oktober 2014 kl. 06:19
det går fint med at få gået de ønskede skridt
tirsdag 4078
onsdag 4167
torsdag 5089 (det var lidt hårdt)
vægten - den springer jeg over.

her har vi heller ikke meget respekt for det danske sundhedsvæsen, i går skulle jeg have været til samtale vedr. genoptræning det blev aflyst jeg vil blive ringet op i dag eller på mandag om ny tid, på mandag er det 5 uger siden jeg blev opereret efter udskiftningen af det venstre knæ var jeg færdig med genoptræningen seks uger efter operationen, angående min mands kræftbehandling - operationerne gik godt MEN det administrative er IKKE OK, på hans sundhed.dk kunne vi pludselig læse om nye spredninger og at han var for svag til kemo, ringede fluks til hospitalet som undersøgte - svaret,
undskyld det er en fejl, sammenblanding med en anden patient - i mandag skulle han have taget blodprøver - de var ikke bestilt tirsdag skulle han møde til kemo kl. 9 - undskyld igen, kemoen var ikke rekvireret den var klar kl. 14.
længe de skal vente på en scanning og fatter ikke hvorfor der vil gå så mange uger før din læge for svar.
10 år24. oktober 2014 kl. 08:04
åh ,, ja det er fortvivlende det din mand er ude for, kan vi jo læse om gang på gang. ;-(
og ja det sagde min kiropraktor også , for hun havde som behandler, prøvet at få dexa scannet sine hænder, men hun fik straks en udskrift med sig hjem og derpå kunne hun selv se farven for om hun havde det eller ej, farverne var delt op i rød,gul og grøn
og den havde hun taget med på sit arbejde sidste gang jeg var der inde, hvor hun viste mig den.
forskel på fisk er der også :O
10 år24. oktober 2014 kl. 16:06
altså udskrift af selve røngent billedet , der var opdelt i farve skema neden under
10 år24. oktober 2014 kl. 16:07
Det er nogle rigtig trælse og hårde ting i er igennem, begge to. Håber snart det ordner sig.

Hvor er det flot, at du får gået så meget, ralu :-)
Godt valg du har truffet tynd68, at skift det hvide brød ud med rugbrød og så kan du allerede mærke en forskel :-)

Jeg har ikke ændret noget fra sidste vejning men har alligevel tabt 800 g. vægten siger 90,7. det er jeg da ganske godt tilfreds med. :-)

God weekend til jer
10 år24. oktober 2014 kl. 16:24
hvor lækkert jomahol ;-) nu er du meget snart nede ved 8´taller ;-)
10 år25. oktober 2014 kl. 09:31
jomahol - tillykke med det flotte resultat.
10 år26. oktober 2014 kl. 21:18
28.10.14
90,9
der skete noget mystisk i går, jeg har nu fået vanddrivende medicin i 4 uger har ikke følt at de hjalp, i går var jeg lidt utilpas træt, frøs og ingen energi, kl. ca. 21 tog jeg et varmt bad lavede en kop med "hot panodil" som indeholder mange gode ting bl.a mentol i nat begyndte jeg at løbe på toilettet ca. hver anden time og wupti vægten faldt over et kilo og benet er ikke mere så hævet, spændt på om jeg er kurerret, hvis ikke må jeg prøve igen.
10 år28. oktober 2014 kl. 11:54
Otte tallene lader vente på sig. Jeg var på weekend ophold og fik rigeligt af alt det "gode". Det har sin pris og vægten sagde 91,2, altså 500 g på. Men sjovt var det :-).

Det er da helt fantastisk ralu, jeg glæder mig på dine vegne :-)
10 år28. oktober 2014 kl. 19:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...