Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+ralu
fredag 10.10.14
91,2 - her til morgen, håber det er væske der for vægten til at stige, det opererede ben er stadig meget tykt af væskeansamling fra låret og ned til tæerne, for vanddrivende piller men af ligevel.
syntes udskriftnigen af knæ denne gang går lidt lettere end for et år siden, her knapt 3 uger efter er krykkerne sat hen i en krog smerterne er minimale 0-2 pamol i døgnet, burde ikke være utilfreds MEN mangler motion, min skridttæller ligger på knapt 2000 skridt i døgnet.
syntes udskriftnigen af knæ denne gang går lidt lettere end for et år siden, her knapt 3 uger efter er krykkerne sat hen i en krog smerterne er minimale 0-2 pamol i døgnet, burde ikke være utilfreds MEN mangler motion, min skridttæller ligger på knapt 2000 skridt i døgnet.
10 år10. oktober 2014 kl. 13:14
jomahol
Så er jeg tilbage, efter mine fantastiske 3 uger på Skagen rygcenter.
Vægten sagde i dag 91,2.
Sjovt som vi følges ad, Ralu. Dejligt så godt det går dig, med det nye knæ.
Hvordan går det med dig tynd68?
Vægten sagde i dag 91,2.
Sjovt som vi følges ad, Ralu. Dejligt så godt det går dig, med det nye knæ.
Hvordan går det med dig tynd68?
10 år14. oktober 2014 kl. 08:37
tynd74
rart at høre det var et godt ophold og det du trængte til ;-)
min vægt ligger stadig omkring 74-75kg ikke sket videre ;-)
jeg går nu fast til kiropraktor og venter besked fra ålborg syghus om en dexa scanning.. skal tjekkes for afkalkning af mine knogler.
min vægt ligger stadig omkring 74-75kg ikke sket videre ;-)
jeg går nu fast til kiropraktor og venter besked fra ålborg syghus om en dexa scanning.. skal tjekkes for afkalkning af mine knogler.
10 år14. oktober 2014 kl. 18:33
ralu
jeg var ikke på vægten i morges, har stadig meget væske i benet, har kun par bukser hvor højre bens lår kan være, og sko er også et problem, føler jeg lever rimeligt sundt, i dag har jeg gået 2720 skridt.
jomahol, håber du i fremtiden får glæde af dit besøg på rygcentret.
tynd68, håber du ikke skal vente for længe på scanningen.
jomahol, håber du i fremtiden får glæde af dit besøg på rygcentret.
tynd68, håber du ikke skal vente for længe på scanningen.
10 år14. oktober 2014 kl. 23:10
jomahol
Håber da at du snart får bugt med væsken i benet. Det går da fint fremad med dine skridt, flot Ralu.
Jeg skal vænne mig til at leve så struktureret med at dele mine praktiske opgaver op og med flere hvilepauser. Jeg kan godt mærke at jeg har mere overskud og rent faktisk, når meget mere i løbet af dagen, uden at køre flad .-).
Vægten i dag 91,1
Jeg skal vænne mig til at leve så struktureret med at dele mine praktiske opgaver op og med flere hvilepauser. Jeg kan godt mærke at jeg har mere overskud og rent faktisk, når meget mere i løbet af dagen, uden at køre flad .-).
Vægten i dag 91,1
10 år17. oktober 2014 kl. 08:09
ralu
jomahol, godt gået og godt du er begyndt at lytte til din krop så går livet ofte lidt lettere/bedre.
90,3 og højre ben er stadig "fyldt"
90,3 og højre ben er stadig "fyldt"
10 år17. oktober 2014 kl. 08:44
ralu
mandag
beslutningen er taget, jeg skal i denne uge have hævet min daglige aktivitet - SKAL dagligt over 3000 skridt !!!!!!!
10 år20. oktober 2014 kl. 17:37
ralu
21.10.14
mandag nåede jeg op på 4004 skrit - godt tilfreds
vægten noterer jeg ikke da der et et + på 2 kg. fra i går
benet er stadig fyldt med væske,
jeg har haft fat i målebåndet og forskellen er
lår + 7 cm, læg + 5 cm, fod + 3 cm.
ha en goddag.
vægten noterer jeg ikke da der et et + på 2 kg. fra i går
benet er stadig fyldt med væske,
jeg har haft fat i målebåndet og forskellen er
lår + 7 cm, læg + 5 cm, fod + 3 cm.
ha en goddag.
10 år21. oktober 2014 kl. 08:52
jomahol
Så flot Ralu :-). Kan der ikke gøres noget ved den væske?
Min vægt er steget lidt 91,5, ved ikke hvorfor. Der er kun et at gøre, fortsætte :-).
Ses fredag :-)
Min vægt er steget lidt 91,5, ved ikke hvorfor. Der er kun et at gøre, fortsætte :-).
Ses fredag :-)
10 år21. oktober 2014 kl. 18:56
god weekend til dig også ;-)