#251 af tynd74
Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+tynd74
sender positive tanker afsted til dig ;-)
10 år10. september 2014 kl. 07:42
Pia R (slettet)
Varme tankertl dig :-)
10 år14. september 2014 kl. 10:34
jomahol
Så er jeg tilbage og klar igen :-)
Vægten siger 91,3, så det er jeg godt tilfreds med.
Jeg har ændret mit delmål til 90.
Min mors operation er gået over al forventning. Svulsten var godartet, heldigvis. Jeg hentede hende hjem fredag formiddag og hun havde det så godt, at jeg med god samvittighed, tog på tøsetur til Læsø.
Tak Tynd68 og Pia R. for varme og positive tanker:-)
Vægten siger 91,3, så det er jeg godt tilfreds med.
Jeg har ændret mit delmål til 90.
Min mors operation er gået over al forventning. Svulsten var godartet, heldigvis. Jeg hentede hende hjem fredag formiddag og hun havde det så godt, at jeg med god samvittighed, tog på tøsetur til Læsø.
Tak Tynd68 og Pia R. for varme og positive tanker:-)
10 år16. september 2014 kl. 07:06
ralu
jomahol. kedeligt med dine forældre - håber det bedste for dem og dig.
10 år16. september 2014 kl. 08:14
ralu
16.09.14
jeg bliver nok også lidt ustabil i de næste uger. mandag skal jeg have et nyt knæ, du skal nok høre nyt fra mig, ved at vægten stiger ca. 500 gram, det er hvad protesen vejer mere end de knogler de fjerner.
i dag 89,7
i dag 89,7
10 år16. september 2014 kl. 08:17
jomahol
Ønsker dig held og lykke på mandag. Håber at det ikke bliver alt for slemt og at du kommer dig hurtigt.
Jeg glæder mig til at høre hvordan det går dig.
Pøj pøj
Jeg glæder mig til at høre hvordan det går dig.
Pøj pøj
10 år18. september 2014 kl. 07:08
jomahol
Det går den forkerte vej. Vægten siger 92,6 :-). Årsagen er masser af motion men desværre også dårlig kost og for meget sukker.
Prøver at vende skuden, så jeg har lavet masser af god , sund mad til fryseren.
De næste 3 uger bliver jeg nok noget ustabil. Jeg er blevet varskoet om, at jeg får et afbud på Skagen rygcenter, på mandag.
Weekenden skal gå med at ordne alt det praktiske i hus og have, så det ikke bliver alt for træls at komme hjem på weekend.
God weekend
Prøver at vende skuden, så jeg har lavet masser af god , sund mad til fryseren.
De næste 3 uger bliver jeg nok noget ustabil. Jeg er blevet varskoet om, at jeg får et afbud på Skagen rygcenter, på mandag.
Weekenden skal gå med at ordne alt det praktiske i hus og have, så det ikke bliver alt for træls at komme hjem på weekend.
God weekend
10 år19. september 2014 kl. 18:29
jomahol
Efter en uge på rygcenter, siger vægten i dag 92. Spændt på om det fortsætter sådan :-).
Ralu, jeg håber din operation er gået godt. Jeg har selv været igennem det samme for 8 år siden, så jeg ved hvor smertefuldt, det er.
Ralu, jeg håber din operation er gået godt. Jeg har selv været igennem det samme for 8 år siden, så jeg ved hvor smertefuldt, det er.
10 år27. september 2014 kl. 08:36
tynd74
tja ryggen døjer jeg også med og har deraf sovende ben og brændende fødder pt,,, fordi nerver sidder i klemme , æv æv til os piger,,, men vi kommer igen ;-)
10 år29. september 2014 kl. 18:46
jomahol
Hjemme på weekend og vægten arter sig :-). I dag 90,9, så det går jo godt.
Ja, vi har alle vores at slås med. Håber det går godt for jer.
God weekend
Ja, vi har alle vores at slås med. Håber det går godt for jer.
God weekend
10 år4. oktober 2014 kl. 10:12