Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

hvor er det herligt jomahol ;-) tillykke tillykke ;-) godt kæmpet
håber det bedste for din mand og dig ralu , frygtelig tid i går i gennem
10 år28. august 2014 kl. 09:16
Tak skal I ha' begge to, er også selv ret glad.
Vægten i dag, er stadig 88,6, og det er jeg glad for. Kost og motion har ikke været helt i fokus de sidste par dage.
Der har været meget at se til, i forbindelse med min datters og svigersøns bryllup i onsdags, børnebørnene til overnatning og så lige en sommerfest i børnehaven torsdag.
Så nu er det tid til at passe lidt på mig selv, igen.

Ralu, der er masser af 8'taller, skal vi ikke bare deles lidt om dem :-)

God weekend
10 år29. august 2014 kl. 14:31
tirsdag 02-09.14
jomahol, tak for tilbuddet om at dele ottetallerne, desværre fik jeg ikke brug for dem i denne omgang.

89,1

kæmper for at den ikke begynder at stige yderligere.
10 år2. september 2014 kl. 08:38
He he Ralu, jeg har desværre heller ikke rigtig nogen at dele ud af.

90,6, man plejer at sige hvad der kommer let, det går let, man kan vel også sige det modsatte :-(

Nå, men jeg tror at det er efter virkning på bryllup og andet festivitas. Det bliver ikke bedre i weekenden og næste weekend. Så hvis jeg bare kommer under de 90 igen, så er jeg glad. Det må så være mit mål til på fredag.
10 år2. september 2014 kl. 13:13
åh, her går det også i fejl retning, uha 76kg nu,,,,,, pga andre sene spise tider , æv æv . Nu vender vi skuden ;-)
10 år3. september 2014 kl. 09:00
Øv øv Tynd68, det går heller ikke som planlagt hos mig.
Vægten står på 91, det er ikke godt nok. Jeg må vist tage mig selv i nakken, og komme i gang.

Onsdag var jeg til vandaerobic, det var skønt at komme i gang. Planen var at jeg også skulle i gang med zumba igen, men det kommer jeg ikke. De har nedlagt alle hold på nær et, og det ligger så sent om aftenen. Det passer bare så dårligt.

Denne weekend byder på personalefest i aften og familie træf i morgen, så der er virkelig noget at arbejde med.

God weekend
10 år5. september 2014 kl. 07:01
fredag 05.09.14
Jomahol og tynd68 - op på hesten igen, jeg ved i kan.

tilfreds er jeg ikke selv men med det liv vi fører lige nu er det sikkert OK.

89,0
10 år5. september 2014 kl. 08:01
Helt sikkert, Ralu. Vi kommer igen :-) sammen kan vi :-D.
10 år5. september 2014 kl. 08:11
pyh ,,,, 74,5 kg i dag,,,, håber det er vendt og bliver væk,,,,, plus der godt nok skal tænkes over hvad der puttes i munden...... kom nu 73kg igen ;-)
åh , kender det så godt jomahol,,, her i byen passer alle motions former incl dans og lignende også så dårligt,,, æv æv
lyder som en hård weekend du skal have ;-)
Det er altså også sej og hårdt det du er igennem ralu
god vind til jer begge ;-)
10 år5. september 2014 kl. 08:19
Denne uge river jeg lige ud af kalenderen. Min mor fik fjernet en hjernehinde svulst i går. Min far er stadig ikke frisk, han falder om en gang imellem. Og jeg, står jo lidt alene med det hele. Denne uge skal bare overståes og der er ikke plads til andet end at overleve.

Vi ses tirsdag i næste uge.
10 år10. september 2014 kl. 07:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...