Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+tynd74
dejligt at høre ralu ;-) godt gået ;-) min vægt går langsomt nedad ;-) i dag 76,4kg
10 år9. juli 2014 kl. 07:19
ralu
Tynd68, dejligt at det kører for dig.
10 år9. juli 2014 kl. 16:37
tynd74
er også stædig og vedholdende nu, for jeg gider ikke fylde mig med ekstra ting, jeg ved ændre i vægten hele tiden ;-)
op og ned osv ;-) så det er tyggegummi nu :-) og har selvfølgelig været det før, så kan jeg også igen ;-)skal bare huske det altid.. næsten lige så vigtig og have med mig nu som ,min e-pind er ,-)
op og ned osv ;-) så det er tyggegummi nu :-) og har selvfølgelig været det før, så kan jeg også igen ;-)skal bare huske det altid.. næsten lige så vigtig og have med mig nu som ,min e-pind er ,-)
10 år9. juli 2014 kl. 17:44
ralu
tynd68, godt du er standhaftig, i denne varme har jeg brug for noget koldt - en isterning med lidt saft/citron syntes jeg er rar at have i munden, hvor regner du med at din slutvæg skal være.
10 år11. juli 2014 kl. 08:11
ralu
fredagsvejning 11.07.14
på vægten igen, stadig stabil
88,4
prøver hele tiden på at spise sundt syntes selv at det går rimeligt, forventer ikke at vægten falder før min mand har været igennem næste operation i slutningen af måneden - men pyt, bare jeg ikke tager på, min mand er igen på sin normalvægt
det betyder at han har taget 3 kg. på på knapt 4 uger.
god weekend
88,4
prøver hele tiden på at spise sundt syntes selv at det går rimeligt, forventer ikke at vægten falder før min mand har været igennem næste operation i slutningen af måneden - men pyt, bare jeg ikke tager på, min mand er igen på sin normalvægt
det betyder at han har taget 3 kg. på på knapt 4 uger.
god weekend
10 år11. juli 2014 kl. 08:17
tynd74
Det lyder skønt , at det nu godt vil sætte sig på din mand,
og rigtig god bedring med ham og held med det hele, ikke rart ,når der er noget ( i vejen) tæt på en.
rart du / I holder humøret oppe ;-)
fint som det kører med din egen vægt.
tja dem tæt på mig siger nej til 66kg ,og siger jeg så syg ud :O så jeg tænker 68-70kg. Jeg er kun 168cm. og nok spinkel af bygning, men med brede hofter ;-)
og rigtig god bedring med ham og held med det hele, ikke rart ,når der er noget ( i vejen) tæt på en.
rart du / I holder humøret oppe ;-)
fint som det kører med din egen vægt.
tja dem tæt på mig siger nej til 66kg ,og siger jeg så syg ud :O så jeg tænker 68-70kg. Jeg er kun 168cm. og nok spinkel af bygning, men med brede hofter ;-)
10 år11. juli 2014 kl. 09:43
ralu
vejning mandag
da jeg ikke er hjemme tirsdag må jeg hellere indtaste i dag
88,9 en lille vægtøgning
nu må jeg til at passe på!!!!!!
88,9 en lille vægtøgning
nu må jeg til at passe på!!!!!!
10 år14. juli 2014 kl. 07:37
ralu
tynd68, det virker som om du ved hvad du gør, jeg vil tro, at 68-70 kg. er passende,når du er der, skal du finde en måde hvor du kan holde vægten, måske kan 5:2 elle 6:1 kuren bruges, det har jeg selv tænkt mig at gøre når jeg er der hvor jeg ønsker det.
10 år14. juli 2014 kl. 07:41
jomahol
Hej med jer :-)
Oven på festival og Legoland og fødselsdag siger vægten 92,7, en øgning, men det havde jeg også forventet. Jeg havde faktisk taget mere på, men et er ferie og fester, et andet er at finde en stabil dagligdagdag resten af ferien :-). Føler mig på rette vej og godt tilpas.
Jeg ta'r muligvis på ferie igen i morgen og ved ikke lige hvornår jeg kommer hjem. Men vi ses igen - lige pludselig :-)
Oven på festival og Legoland og fødselsdag siger vægten 92,7, en øgning, men det havde jeg også forventet. Jeg havde faktisk taget mere på, men et er ferie og fester, et andet er at finde en stabil dagligdagdag resten af ferien :-). Føler mig på rette vej og godt tilpas.
Jeg ta'r muligvis på ferie igen i morgen og ved ikke lige hvornår jeg kommer hjem. Men vi ses igen - lige pludselig :-)
10 år14. juli 2014 kl. 09:26
88,4