#162 af CharlotteX (slettet)
Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+CharlotteX (slettet)
Ps.
Du er absolut ikke alene Jomahol.... jeg læser ofte herinde, selvom jeg ikke altid kommer til bekendelse, så jeres ord betyder en masse for mig i hvert fald ;-)
Du er absolut ikke alene Jomahol.... jeg læser ofte herinde, selvom jeg ikke altid kommer til bekendelse, så jeres ord betyder en masse for mig i hvert fald ;-)
10 år27. maj 2014 kl. 11:03
jomahol
Hej charlottex
Hvor er jeg glad for at du stadig er med os :-)
Som du ser, går det op og ned for os andre, også. Der er ikke noget at være flov over, for netop her kan vi dele vores frustrationer og erfaringer. Vi kan bare ikke hjælpe hinanden, hvis vi gemmer os. Håber du forstår hvad jeg mener :-), dette er skrevet i en positiv ånd.
Jeg synes ikke du skal gemme dig væk til din fødselsdag. Det er jo ikke din vægt der skal fejres men dig, det menneske du er. Jeg er sikker på at du ha mange omkring dig, der holder af dig for netop hvem du er.
Vi ta'r et step ad gangen, så skal det nok lykkedes os :-)
Hvor er jeg glad for at du stadig er med os :-)
Som du ser, går det op og ned for os andre, også. Der er ikke noget at være flov over, for netop her kan vi dele vores frustrationer og erfaringer. Vi kan bare ikke hjælpe hinanden, hvis vi gemmer os. Håber du forstår hvad jeg mener :-), dette er skrevet i en positiv ånd.
Jeg synes ikke du skal gemme dig væk til din fødselsdag. Det er jo ikke din vægt der skal fejres men dig, det menneske du er. Jeg er sikker på at du ha mange omkring dig, der holder af dig for netop hvem du er.
Vi ta'r et step ad gangen, så skal det nok lykkedes os :-)
10 år27. maj 2014 kl. 13:00
jomahol
Fredags vejning
Trods en meget ustabil kost pga. min fars operation og meget ventetid og kørsel til/fra sygehuset, er det lykkedes mig at holde vægten.
Så dagens vægt er : 93,4.
Det er jeg rigtig godt tilfreds med :-)
God fredag og god weekend.
Så dagens vægt er : 93,4.
Det er jeg rigtig godt tilfreds med :-)
God fredag og god weekend.
10 år30. maj 2014 kl. 09:30
ralu
vejning 03.06.14
tilbage efter en dejlig ferie, nu skal der slappes af da ferien har været "hård" vi har set kirker, klostre museer og levet af russiks husmandskost i 10 dage, øl og vin dagligt og vægen er steget lidt
89,1 - jeg er possetivt overrasket
jomahold - tak fordi du holdt ud og ventede på mig, et langsomt men sikkert vægttab er ikke værst
tynd68 - velkommen til gruppen glæder mig til at lære dig at kende.
jomahold - tak fordi du holdt ud og ventede på mig, et langsomt men sikkert vægttab er ikke værst
10 år3. juni 2014 kl. 07:36
jomahol
Tirsdags vejning :-)
Startvægt: 98,3
Sidste vejning: 93,4
I dag: 92,6
Det går den rigtige vej, trods ustabil spisning og manglende motion. Om det så er musklemasse der svinder ved jeg ikke.
Glæder mig til at høre hvordan det er gået dig Ralu. Håber du har haft en god ferie.
Sidste vejning: 93,4
I dag: 92,6
Det går den rigtige vej, trods ustabil spisning og manglende motion. Om det så er musklemasse der svinder ved jeg ikke.
Glæder mig til at høre hvordan det er gået dig Ralu. Håber du har haft en god ferie.
10 år3. juni 2014 kl. 07:38
ralu
Godt gået, jomahol
10 år3. juni 2014 kl. 09:03
jomahol
Tak Ralu :-)
Hvad med dig?
Hvad med dig?
10 år3. juni 2014 kl. 09:28
ralu
jeg har indtastet i dag. men har kommer den igen.
vejning 03.06.14
tilbage efter en dejlig ferie, nu skal der slappes af da ferien har været "hård" vi har set kirker, klostre museer og levet af russiks husmandskost i 10 dage, øl og vin dagligt og vægen er steget lidt
vejning 03.06.14
10 år3. juni 2014 kl. 11:32
jomahol
Ralu, jeg ser nu at du har tastet ind, en gang :-), tror vi har overlappet hinanden.
Ja, det er lidt kedeligt at opdater når man har været lidt alene, men jeg synes at det var vigtigt.
Det har du da klaret ganske godt, men I har måske også gået meget rundt, med alt det i har set. Skønt med nye oplevelser og så kan du måske slappe lidt af i Pinsen oven på en "håed" ferie :-).
Ja, det er lidt kedeligt at opdater når man har været lidt alene, men jeg synes at det var vigtigt.
Det har du da klaret ganske godt, men I har måske også gået meget rundt, med alt det i har set. Skønt med nye oplevelser og så kan du måske slappe lidt af i Pinsen oven på en "håed" ferie :-).
10 år3. juni 2014 kl. 11:59
Derfor... vægt i dag: 95,-
... grrr...
Jeg bliver 31 den 7. juni og har self haft alle mulige planer om hvor slank jeg skulle være denne gang.... men nu har jeg slet ikke lyst til at holde fest, hellere bare gemme mig under dynen... åndssvagt!!
Nå men et realistisk mål må være at ligge på 94,- til min fødselsdag.... det vil jeg gå efter ;-)
Held og lykke til jer alle ;-)